22 липня був останній день прийняття заяв абітурієнтів на денну форму навчання у закладах вищої освіти України. Під час поточної вступної кампанії у Дніпропетровському університеті транспорту на профільні залізничні спеціальності (вагонник, шляховик, локомотивник) набрали по 5-10 осіб. При цьому держзамовлення на фахівців-залізничників становить 65 осіб. Про це на gmk.center пише Андрій Кирикович, генеральний директор транспортної компанії Amadeus Marine.
Читайте також: Rail.insider склав рейтинг найзатребуваніших фахівців УЗ
Експерт зазначає, що на залізниці важка ситуація з плинністю кадрів і молоді фахівці надовго на роботі не затримуються, адже випускник очікує побачити на робочому місці нові технології та сучасні технічні рішення, а натомість має справу з електровозами, побудованими в 1963 році, низькою заробітною платою та відсутністю нормальних умов праці.
«Нестача людей, разом з технічними проблемами, негативно впливає також на пропускну здатність станцій і ділянок, призводить до зменшення швидкості обробки складів, вантажів тощо. Зрештою це загрожує зниженням рівня безпеки руху, адже вже сьогодні для обслуговування ділянки на зміну, умовно, виходять не чотири людини, а дві. Люди втомлюються, мотивації у них немає»- зазначає експерт.
Кирикович певен, що вже за 4 роки в галузі може настати реальний колапс.
«Кадровий голод разом з технічною відсталістю паралізує роботу підприємства. Без персоналу, кадрового резерву підприємство працювати не може – як і без нормальних технічних інструментів» – пише він.
Експерт зазначає, щоб врятувати ситуацію залізничникам треба підняти заробітну плату та створити нормальні умови праці.
Читайте також: Володимир Омелян: Усі поїхали до Польщі
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики