Новини, Рухомий склад

Перша умова експериментального допуску приватної тяги – контроль за нею

Глава правління Укрзалізниці Євген Кравцов назвав умови експериментального допуску приватної тяги на залізницю. Перша умова – це контроль за тягою, адже є великий відсоток сходу щодо вантажів, що перевозяться саме на приватних ділянках. Про це він розповів в інтерв’ю журналістам, передає видання data.ua

“Приватні залізничні  шляхи, під’їзні шляхи дуже мало контролюються. Це ж стосується стану приватного парку. У нас є великий відсоток сходу щодо вантажів, що перевозяться саме на приватних ділянках. Це пов’язано з відсутністю контролю безпеки. Внутрішньокар’єрні, внутрішньозаводські під’їзні шляхи фактично ніхто не контролює. Якщо ми в такому ж режимі допустимо приватну тягу на магістральні шляхи, то це буде загрожувати життю людей”, – повідомив Кравцов.

Друга вимога УЗ – допуск до роботи тільки нових локомотивів, які або будуть збиратися в Україні, або тут доукомплектовуватися. За словами Кравцова, старі локомотиви до експерименту не допустять.

“Якщо приватна компанія думає, що зможе завезти під виглядом експерименту “вбиті”, списані локомотиви, після їх підремонтувати в цеху й невідомо яким чином випустити на шляхи, то це не так. Це буде загрожувати життю людей”, – заявив глава УЗ.

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також