Новини, Рухомий склад

Понад 60% респондентів проти заборони подовження строку служби вагона незалежно від його технічного стану, — опитування

Днями Rail.insider провів на своєму Telegram-каналі опитування щодо заборони подовження строку служби вагона після вичерпання нормативного строку експлуатації незалежно від його технічного стану.

Згідно з ним, 64% респондентів виступають проти такої заборони.

Серед аргументів наводять такі:

«Важливо дотримуватися норм технічного стану, а непридатним до експлуатації вагон можна зробити і після одного рейсу!»

«Країна не може зараз дозволити собі розкіш пускати «під ніж» вагони, технічний стан яких дав би їм змогу працювати ще хоча б років 8—10. Не можна забороняти подовження терміну служби».

«Якщо вчасно проводити ТО і КР, «хворі» вагони самі відсіються. Якщо ТО і КР проводити, а не купувати…»

Також була думка щодо необхідності правильної експлуатації, зокрема навантаження та вивантаження.

Підтримали ж заборону подовження терміну служби вагона незалежно від його стану 31% респондентів.

Опитування також прокоментував заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов: «Проти 4—5 компаній з подовженими вагонами з РФ (з міцними зв’язками/грошима з тієї ж РФ). Також одна велика компанія, яку я поважаю (вирішила заощадити на якомусь етапі, напевно, правильно зробила, вагони ці списані вже тричі окупилися). Але, думаю, там люди адекватні та готові до діалогу. Ну, ще декілька посередників проти, які прилаштовували ці вагони транснаціоналам… з малими вкладеннями добре заробляли на цьому… Наче всіх згадав. Але це аж ніяк не 64% зернового ринку».

Читайте також