Новини, Перевезення

Європейську колію в Україні планується розвивати під контейнерні перевезення

Розвиток євроколії буде відбуватися паралельно з 1520 мм. Про це під час VI Міжнародної конференції Rail Expo розповів Директор Департаменту стратегії та трансформації АТ “Укрзалізниця” Олег Яковенко.

«Передбачається поступовий розвиток колії 1435 мм з підтриманням колії 1520 мм. В основі підходу лежить оновлений в цьому році регламент ЄС, який стосується європейської транспортної мережі. Він передбачає розширення мережі на території України. Це чотири європейських транспортних коридори загальна довжина яких понад 3 300 км. Практично всі коридори проходять через місто Львів, які зроблять місто найбільшим залізничним хабом для розвитку євроінтеграції української залізниці», – відзначив Яковенко.

За словами Яковенка, обидві мережі будуть спеціалізуватися на перевезеннях пасажирів. А щодо вантажів, то європейська колія буде орієнтована більше на перевезення контейнерів, а колія 1520 мм – на  традиційні для України вантажі: зерна, руди тощо.

Також Яковенко підкреслив, що Україна має приділити увагу наступним питанням в плани інтеграції в Європу:

  • Розвивати транскаспійський транспортний маршрут ( ТМТМ);
  • Розвивати транзитні маршрути через Туреччину, зокрема в напрямку Індії
  • Брати активну участь в ініціативах на кшталт Global Gateway.

Нагадаємо, що понад 9 тис. км колії Укрзалізниці експлуатується з протермінованими ремонтами.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики