У разі індексації тарифів на пасажирські перевезення наступного року Укрзалізниця оновить парк пасажирських вагонів. Зокрема, компанія планує придбати 26 нових вагонів на загальну суму 600 млн грн і майже 500 млн грн витратити на модернізацію ще 40 вагонів, інформує пресслужба УЗ.
“Частину коштів на фінансування цієї інвестиційної програми – близько 700 млн грн – компанія розраховує отримати від індексації тарифів на перевезення пасажирів. Індексацію тарифів планується здійснювати поетапно – по 2% щомісяця з 1 березня по 31 грудня 2020 року в усіх категоріях вагонів, окрім 1-го класу поїздів Інтерсіті+. Таким чином, ціна на квитки зростатиме несуттєво та поступово”, – ідеться в повідомленні.
Як зазначається, востаннє пасажирські тарифи переглядалися восени 2018 року.
“Відтоді значно подорожчали суцільнокатані колеса для пасажирських вагонів (+64%), запасні частини до вагонів (+35%) та інша промислова продукція, необхідна для забезпечення пасажирських перевезень”, – додали у пресслужбі.
В УЗ нагадали, що пасажирські перевезення є збитковими для компанії і фінансуються шляхом перехресного субсидіювання з доходів від вантажних перевезень. Компанія прогнозує, що у 2020 році збитки від пасажирських перевезень можуть сягнути 14,3 млрд грн. При цьому залізниця не отримує від держави коштів на оновлення пасажирського рухомого складу, хоча це й передбачено ст. 10 Закону України «Про залізничний транспорт».
Нагадаємо, за останні чотири роки Укрзалізниця придбала 70 нових пасажирських вагонів та ще 200 модернізувала.
[democracy id=”20″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики