Міжнародні новини, Новини

У Великій Британії модернізують тепловоз під парову тягу

Під парову тягу планується модернізувати тепловоз у Великій Британії. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rollingstock

Опрацювання проєкту вестиме лізингова компанія Eversholt Rail, яка вже експериментує з акумуляторною легковагою тягою. Вона уклала відповідну угоду з інжиніринговою компанією Steamology. Консультуватимуть перевізник Freightliner та експерти з відновлюваної енергетики з Arup. Проєкт реалізується за фінансової підтримки державного агентства інновацій Innovate UK.

Передбачається, що дизелі у шестивісному вантажному тепловозі класу 60 (випускався у Британії на початку 1990-х) будуть замінені на парогенератори та парові турбіни. Генерація пари високого тиску здійснюватиметься за рахунок спеціальної технології спалювання водню, запатентованої Steamology.

Локомотив планується укомплектувати 20 такими парогенераторами, чотирма паровими турбінами та баком на 140 кг водню. Очікується, що потужність локомотива становитиме 2000 кВт, а технологія тяги, що пропонується, забезпечить нульові викиди CO2 в атмосферу.

Як розповів гендиректор Steamology Метт Кенді, модернізацію тепловоза мають завершити у 2025 році, після чого 1,5-2 роки триватимуть сертифікаційні випробування.

У Британії наразі триває опрацювання плану оновлення парку рухомого складу з урахуванням зниження викидів. Однак у 2021 році на тлі зростання цін на електроенергію низка перевізників у країні поверталася до дизеля навіть на електрифікованих коліях. При цьому низка британських виробників рухомого складу сьогодні перебуває на межі закриття через невизначеність із перспективами замовлень.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також