Співтовариство європейських залізничних та інфраструктурних компаній (CER) внесе зміни до пропозиції TEN-T щодо розширення чотирьох міжнародних коридорів до України та Молдови. Конкретні відомості про те, як вони будуть включені, представив виконавчий директор CER Альберто Маццола на конференції в Європейському парламенті в Брюсселі у вівторок, 11 жовтня. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на Railfreight.
Щодо Північноморсько-Балтійського коридору передбачається з’єднати його з Україною через Львів, Київ та Маріуполь. Що стосується коридору Балтійське – Чорне – Егейське моря, CER запропонував додати Львів і Одесу в Україні та Кишинів у центральній Молдові. Місто Львів розглядається як доповнення до коридорів Балтійське море – Адріатичне море та Рейн – Дунай.
Крім того, нова пропозиція містить додаткові терміни та підкреслює важливість прийняття європейської колії. Ці нові впровадження незабаром будуть опубліковані у звіті, який обговорюватиметься з державами-членами ЄС, як заявив депутат Європарламенту Домінік Ріке.
Альберто Маццола також представив переробку розкладу (TTR) для досягнення цілей інфраструктури TEN-T. Цілі, раніше встановлені ЄС для залізниць, були представлені в 20-річному плані між 2030 і 2050 роками.
Крім того, CER запропонувало додаткові вдосконалення. По-перше, впровадження габариту завантаження P/C400 до попередньо визначеного списку маршрутів залізничних вантажних перевезень у базовій мережі. Як пояснив Альберто Маццола на конференції, це допоможе вирішити одну з головних проблем, з якими зараз стикаються залізничні вантажні перевезення: перетин кордону. «Потяги не можуть перетинати кордони через різну колію», — пояснив він, додавши, що Європейська комісія інвестуватиме лише там, де прийнято P/C400.
CER також наполягає на виведенні з експлуатації систем ERTMS класу B.
Як повідомлялося раніше, деокупація Криму передбачає інтеграцію до мережі TEN-T.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики