Інфраструктура, Новини

Укрзалізниця може збудувати вітку до курорту Буковель

В АТ «Укрзалізниця» вивчають можливість будівництва нової залізничної вітки, яка буде вести до гірськолижного курорту Буковель. Про це повідомив директор філії «Пасажирська компанія» товариства Олександр Перцовський, передає Rail.insider із посиланням на ЦТС.

Один із варіантів стосується подовження залізниці від станції Татарів безпосередньо до курорту.

«Поки що це на рівні попереднього технічного обґрунтування. Вивчається, які траси можна прокласти, тому що рельєф там непростий, уздовж річки, точно необхідно буде будувати тунелі. Тобто ми говоримо про значні інвестиції. До речі, є зацікавлені в цьому приватні інвестори», — повідомив посадовець.

На питання, в яку суму може обійтися проєкт, Олександр Перцовський відповів, що інвестиції «будуть починатися» від 1 млрд грн. «Щоб говорити про бюджет, повинні бути проведені геологічні, геодезичні дослідження з урахуванням всіх природоохоронних норм. Усе це може суттєво змінити суму», — зазначив він.

Що ж до термінів будівництва, то вони становитимуть не менше одного року з моменту прийняття рішення. На тривалість проєкту серед іншого вплине те, чи буде дільниця електрифікована.

Та наразі найреалістичнішим сценарієм Олександр Перцовський назвав поліпшення інфраструктури прилеглих залізничних станцій. Зокрема, впродовж найближчого року він анонсував рішення стосовно комплексу робіт на станції Татарів: поліпшення вокзального комплексу, будівництво стоянки для автобусів, якими туристи діставатимуться безпосередньо курорту, подовження і розширення платформи.

«Необхідно подовжити платформу, тому що в невеликих гірських станцій є обмеження щодо кількості вагонів, які вони можуть приймати, не кажучи вже про те, що там вузький перон, який буде незручний для людей зі спортивним спорядженням», — уточнив менеджер.

«У найближчі рік—два ми попрацюємо над поліпшенням інфраструктури станцій (Татарів, Ясіня), щоб перетворити їх на пересадочні хаби, звідки туристи будуть відправлятися безпосередньо на довколишні курорти (замість того, щоб їхати кілька годин з Івано-Франківська). Загалом є бачення того, що туристичних місць потрібно діставатися поїздом. Є багато світових прикладів, де лижні курорти інтегровані із залізницею», — підсумував очільник філії «Пасажирська компанія».

Читайте також