Новини, Економіка

Укрзалізниця вперше оголосила закупівлю дизельного пального за рамковою угодою, — Євген Кравцов

АТ «Укрзалізниця» вперше проведе закупівлю 200 тис. тонн дизельного пального за рамковою угодою для потреб залізничної галузі на 2020 рік. Оголошення про проведення закупівлі опубліковано в системі Prozorro. Про це повідомив голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у Facebook.

«Орієнтовна вартість однієї з наших найважливіших і найбільших закупівель — понад 4,5 млрд грн. Ця рамкова угода дасть нам можливість отримати надійних партнерів для довгострокової співпраці. Штучні кризи, які цьогоріч нам намагалися влаштувати окремі гравці ринку, хай залишаються у 2019-му. Нам треба гарантія та захищеність постачання», — наголосив він.

Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 16 січня 2020 року, аукціон відбудеться 21 лютого о 14:22.

Нагадаємо, у вересні-жовтні 2019 року Укрзалізниця організувала низку зустрічей із постачальниками нафтопродуктів для обговорення закупівлі пального за рамковою угодою. Потреба в закупівлі, за попередніми розрахунками, на 2020 рік становить 350 тисяч тонн дизельного пального. Окрім того, орієнтовно передбачається придбати 6,3 млн літрів дизельного пального за талонами, також за талонами буде придбано і бензини А-92 та А-95.

Довідка

18 грудня 2018 року в електронній системі публічних закупівель Prozorro з’явився новий тип процедури — закупівлі за рамковою угодою. Вони можуть здійснюватися як самостійно замовниками, так і централізованою закупівельною організацією в інтересах інших замовників. Визначені певні особливості укладання рамкових угод: вони мають укладатися виключно з кількома постачальниками (мінімум трьома), яких обирають у ході аукціону; для укладання рамкових угод використовується виключно процедура відкритих торгів з публікацією англійською мовою.

[democracy id=”16″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також