На ряді терміналів у морських портах України виникли складнощі з перевалкою через запізнення суден та заповнення ємностей елеваторів. Як передає Rail.insider, про це йшлося в ході наради представників Укрзалізниці та зернового ринку в четвер, 20 жовтня.
«В портах я також бачу невелике просідання (у переданні вагонів, наряду з західними прикордонними переходами, – ред). Це пов’язане з тим, що ємності заповнені і через затримки огляду суден в Туреччині поступово зменшується відвантаження з портів. Це вже впливає і на внутрішні переміщення», – зауважив заступник директора департаменту комерційної роботи УЗ Валерій Ткачов.
Як повідомив заступник начальника головного центру управління перевезеннями УЗ Олександр Фролов, наразі в бік Одеських портів слідують 7 тис. вагонів, а за поточну добу планується завезти 39 составів. Це більше, ніж передається через західні прикордонні переходи. Проте у портах намітилися складності з перевалкою.
Як відмітив присутній на нараді представник регіональної філії «Одеська залізниця», найбільше занепокоєння викликає оператор «Укрелеваторпром», що працює в порту Одеса. На його адресу є 6 покинутих потягів, які простоюють уже понад 8 діб.
«Перспективи по суднам поки не райдужні… Є думка запросити конвенційне обмеження», – зауважив представник Одеської залізниці.
Крім того, є 5 покинутих потягів на адресу підприємства «Порто-САН» та один – для «Новотех». Ще 3 потяги покинуті на адресу «Трансбалктермінал» в порту Чорноморськ. Проте в цих випадках, за словами залізничників, є перспективи покращення ситуації найближчим часом.
Як повідомлялося раніше, порти Великої Одеси відправили зерновим коридором уже понад 300 суден. Разом із тим, Україна та Туреччина заявили про готовність продовжувати дію «зернової ініціативи» після 22 листопада.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики