У групі компаній «Агро-Регіон» триває автоматизація залізничної логістики компанії та розробка мобільного застосунку для зважування вагонів. Про це розповів ІТ-директор групи Вадим Янчук пише Rail.insider.
Вадим Янчук нагадав, що у компанії вже автоматизовано понад 30 бізнес-процесів і подальша робота для більш гнучкого та швидкого реагування на запити бізнесу триває.
«Зокрема, завершили масштабний проєкт щодо трейдингу. У власній ERP системі автоматизували складний документообіг, комунікації з різними департаментами, усю вхідну документацію, правила, яких потрібно дотримуватися, здійснюючи платежі, та інші складові, що значно спростило закупку збіжжя», — констатував він.
При цьому Вадим Янчук додав, що триває робота щодо автоматизації залізничної логістики компанії та розробка мобільного застосунку для зважування вагонів.
«На поточний момент оператор вносить дані, отримуючи їх через рацію від людини, яка перебуває біля вагона. Мобільний застосунок дасть змогу це робити безпосередньо біля вагона. Далі система згенерує необхідні завдання для інших департаментів. Наприклад, формування ТТН, наказу для перевезення, лаборанту для взяття проб тощо», — уточнив він.
Оптимізується і облік руху фізичних договорів оренди землі та їхня інвентаризація.
«Завершуємо розробку мобільного застосунку, завдяки якому на складі відповідальна особа матиме інформацію, хто взяв який договір, на який термін і куди саме його повернути, що дасть змогу оперативно мати доступ до фізичних договорів», — розповів Вадим Янчук.
За його словами, у компанії докладають максимум зусиль, щоб оптимізувати бізнес-процеси, інтегрувати ШІ, який сприятиме підвищенню продуктивності та ефективності.
«Обираємо платформу для створення «агента», який розумітиме людську мову та відповідатиме на поставлені запитання. Приглядаємося до AgentSpace від Google, адже ми користуємося рішенням Google Workspace», — зауважив ІТ-директор групи.
Як повідомлялося раніше,
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики