Індійська вагонобудівна компанія Besco Limited Wagon Division у співпраці з металургійним підприємством Hindalco випустило алюмінієві вантажні вагони для перевезення вугілля. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на інформацію виробника.
Зазначається, що алюмінієві вагони легші за сталеві, а отже значно скорочуються викиди вуглекислого газу в процесі їх експлуатації. Вагони стійкі до корозії та можуть перевозити на 5 – 10% більше вантажу. Крім того, невелика маса зменшує вплив на рейки.
В ході урочистого відправлення 61-вагонного потягу з нових вагонів, у яких транспортуватиметься вугілля для заводу Hindalco Aditya, у неділю, 16 жовтня, міністр залізниць, зв’язку, електроніки та інформаційних технологій Індії Шрі Ашвіні Вайшнау сказав: «Легкі алюмінієві вагони є великою інновацією для Індійських залізниць. Ці вагони скорочують на 14500 тонн викиди CO2, мають більшу вантажопідйомність, споживають менше енергії та стійкі до корозії. Вони на 100% підлягають вторинній переробці, і навіть через 30 років вони будуть як нові».
Незважаючи на те, що будівництво на 35% дорожче за звичайні вагони, очікується, що алюмінієвий рухомий склад прослужить приблизно на 10 років довше.
Hindalco також планує брати участь у виробництві алюмінієвих вагонів для швидкісних пасажирських поїздів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики