Новини, Перевезення

В УЗ пояснили причини зростання граничних ставок на вагони з 1 листопада (доповнено)

На сайті філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» 28 вересня були оприлюднені нові граничні ставки за використання рухомого складу з 1 листопада. Подекуди різниця зі встановленими на жовтень сягала кілька разів, передає Rail.insider.

Причину пояснив заступник директора Департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов. На запит Rail.insider він відповів: «Значне зростання граничних ставок пояснюється тим, що в їхніх розрахунках беруть участь такі показники: індекс цін виробників (ІЦП), вартість нового вагона, поточні витрати на ремонт вагона. Лише ІЦП зріс з початку цього року на 33,7%, збільшилися й інші показники».

Також він зауважив, що при першому розміщенні граничних ставок (27 вересня) мала місце технічна помилка. Тож варто брати до уваги останнє повідомлення.

«Розмір ставки затверджений окремим рішенням правління АТ «Укрзалізниця», — наголосив Валерій Ткачов.

Представник УЗ також додав, що зазначені в оголошенні ставки на листопад — це граничні, або максимально можливі ставки.

«Наразі АТ «Укрзалізниця» встановило ставки плати на власні вагони, які будуть дійсні з 1 по 31 жовтня. Ставки, які діятимуть у листопаді, будуть розраховані 26 жовтня згідно з Порядком 5. При розрахунку буде братися до уваги відсоток утилізації вагонів УЗ (яка частка парка УЗ використовується в перевезеннях) та частка вагонів УЗ у загальному обсязі перевезень. Тож вагони УЗ надаватимуться вантажовідправникам за фактичною ставкою плати, що розраховується щомісяця 26 числа (на наступний місяць)», — підкреслив він.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також