Новини, Перевезення

В Європі хочуть ввести глобальну ідентифікацію вагонів

Робоча група з питань залізничного транспорту (RWG) просуває нову глобальну цифрову платформу з відстеження перевезень вантажів і вагонів в межах країн Люксембурзького протоколу. Про це пише Rail.insider із посиланням на railworkinggroup.org

Платформа дає змогу ідентифікувати рухомий склад на залізницях світу за допомогою системи URVIS (Unique Rail Vehicle Identification System), яка повинна працювати на хмарній технології. Щоправда, для цього вагонам необхідно буде надати номери у системі URVIS, які складаються із 16 символів.

Для прийняття вагона в систему необхідно встановити на ньому мобільні датчики, що живляться від сонячної енергії. Потім доєднатися до шлюзів системи, щоб забезпечити відстеження та облік залізничних вантажів і вагонів. Таким чином створюється єдиний глобальний ідентифікатор для рухомого складу.

Особливість проєкту полягає в тому, що участь у ньому дає клієнтам змогу скористатися кредитом зі зниженою ставкою, передбаченим Люксембурзьким протоколом. Він використовується для організації залізничних логістичних ланцюжків.

Водночас у клієнта встановлюється програма Know Your Cargo (KYC). Через неї відкривається доступ до позиціонування рухомого складу.

Інтерес приватних інвесторів, які забезпечують клієнтів пільговими кредитами, полягає в тому, щоб створити нову міжнародну систему визнання прав кредиторів на рухомий склад незалежно від його місця розташування, збільшити обсяги фінансування у придбання вагонів і ефективність капіталовкладень в нього (з точки зору приватного сектора).

До складу робочої групи по залізничних перевезеннях Люксембурзького протоколу входить ще і консорціум з учасників ринку залізничного транспорту, включаючи залізничні та транспортні асоціації.

Люксембурзький протокол щодо залізничного обладнання був прийнятий у 2007 році в межах Кейптаунської конвенції про міжнародні майнові права на рухоме обладнання.

Зараз він ратифікований у деяких країнах ЄС та Мозамбіку. Очікується, що найближчим часом його підпишуть у Південній Африці. Україна та ще низка держав (Ефіопія, Кенія, Уганда, Намібія, Мальта, Фінляндія та Маврикій) працюють над прийняттям протоколу.

Дія документа поширюється на весь рухомий склад, зокрема локомотиви, вагони трамваїв і поїзди метро. А сам протокол, як очікується, набуде чинності для держав-учасників у 2022 році.

Читайте також