Новини, Перевезення, Укрзалізниця

Відправники мінбудматеріалів скаржаться на дефіцит маневрових тепловозів та простої вагонів

В ході онлайн-наради Укрзалізниці з клієнтами щодо питання перевезення мінбудматеріалів 19 січня відправники скаржилися на нестачу маневрових тепловозів, персоналу на станціях, простої вагонів та відсутність ясності щодо строків конвенції відносно відправлень вагонів до Польщі, повідомляє Rail.insider.

Зокрема, представник компанії CRH, що є власником АТ «Подільський цемент» (м. Кам’янець-Подільський) та ТОВ «Цемент» (м. Одеса) повідомив, що «по станціях Одеса-Застава та Роздільна-Сортувальна простоюють групи вагонів в середньому до 10 днів». Це може призвести до зупинки місцевого підприємства промислової групи. «Ми звертаємося майже через день із офіційними листами на Одесу, Київ, правління, але результату ніякого», – повідомив представник підприємства.

Крім того, одна із компаній заявила про простій терміном 6 діб вагонів із глиною призначенням в порт Ольвія для навантаження на судно. Проблема покинутих поїздів та труднощів з вивезенням продукції кар’єру є також на станції Гулівці Жмеринської дирекції Південно-Західної залізниці.

Учасниця конференції на ім’я Софія заявила про хронічну нестачу маневрових тепловозів на Львівській дирекції залізничних перевезень, зокрема на станції Підзамче, через що компанія не може гарантувати вчасну доставку вагонів із щебенем отримувачам.

«Я не говорю вже по магістральні, а про звичайні маневрові тепловозі. Немає складачів постійно, немає маневрових локомотивів. Один локомотив може розриватися на 3 – 4 станції. Будь ласка, вирішіть це питання», – попросила вона, додавши, що компанія готова взяти участь у фінансуванні ремонту локомотиву під гарантії надання його для перевезень.

Схоже питання на станції Мерцалово Донецької залізниці, де маневровий тепловоз, за словами клієнта УЗ, необхідний цілодобово, але по факту подається лише «добу через двоє тільки в денну зміну».

Крім того, представниця компанії-виробника керамічної плитки Golden Tile Олександра Алєєва задала питання відносно термінів відміни конвенції на відправлення вантажів в бік Польщі. За її словами, у компанії є наміри щодо перевезень продукції уже в січні, проте невідомо коли відкриють таку можливість. Поки що строки відміни конвенції невідомі.

Ведучий онлайн-конференції заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов висловив сподівання, що питання скасування конвенції вирішитися протягом кількох найближчих тижнів. Він також повідомив, що залізничники вивчать питання щодо подачі маневрових тепловозів та дадуть відповіді на наступному заході. Крім того, представник УЗ ще раз відмітив, що питання простою вагонів на припортових станціях пов’язане з інфраструктурними обмеженнями на фоні рекордного урожаю зернових.

Наступна нарада щодо залізничної логістики мінбудматеріалів запланована через місяць, а в сезон масових перевезень щебеню розглядається організація таких заходів щотижнево.

Як повідомляв Rail.insider, мінбудматеріали обійшли вугілля в загальних обсягах перевезень залізницею.

Фото – Trainpix.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики