Сезон літніх перевезень у розпалі. Щодня Укрзалізниця перевозить близько 141 тис. пасажирів, що на понад 20 % більше, ніж навесні. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов.
«Ми докладаємо максимум зусиль, щоб надати пасажирам необхідну кількість місць у поїздах і належний сервіс. На період пікових літніх перевезень додатково призначено 32 поїзди. Таким чином, наразі територією України щоденно курсують 147 поїздів», — зазначив керівник Укрзалізниці.
Зокрема, до узбережжя Чорного та Азовського морів курсує понад 70 поїздів. З них у напрямку Бердянська — 5 пар поїздів, до Херсона — 17, Новоолексіївки, Генічеська — 16, Одеси, Білгород-Дністровська, Ізмаїла — 33.
Також Євген Кравцов нагадав, що Укрзалізниця продовжує власними силами відновлювати парк і вже більш ніж половина пасажирських вагонів обладнана системами кондиціювання повітря. Так, із 2864 вагонів, задіяних у перевезеннях, 1304 — обладнані системою кондиціювання повітря. Купуючи квитки онлайн, пасажир одразу бачить, які вагони без кондиціонера — вони позначені відповідними піктограмами. Крім того, за дорученням прем’єр-міністра України Укрзалізниця посилила контроль у депо за станом рухомого складу, що виходить на лінію.
«Також сподіваємося, що цього року все ж таки будуть внесені зміни до бюджету, і держава виділить кошти на оновлення пасажирського сектору», — зауважив керівник Укрзалізниці.
Якщо ж у пасажирів виникли проблеми з сервісом, наприклад, вагон обладнаний кондиціонером, але він не працює, голова правління Укрзалізниці рекомендує обов’язково повідомити до контактного центру Укрзалізниці.
«У нас уже півроку в режимі 24/7 працює оновлений контактний центр. Більшість проблеми, які виникають у пасажирів під час подорожі, ми намагаємося вирішити в режимі реального часу. Тому закликаю всіх клієнтів у разі виникнення будь-яких проблем повідомляти на номер 0 800 503 111. Крім того, можна з нами зв’язатися в особистих повідомленнях через офіційну сторінку Укрзалізниці у Facebook. Наразі ми тестуємо опрацювання звернень клієнтів через соціальну мережу», — резюмував Євген Кравцов.
Нагадаємо, що АТ “Укрзалізниця” в ході реалізації стратегії розвитку товариства планує скорегувати тарифну політику з пасажирських перевезень, привівши її за підсумком до ринкової. Про це йдеться в проекті проспекту емісії єврооблігацій Укрзалізниці. При цьому Укрзалізниця наполягає на тому, що компанія зможе скористатися можливостями, які надасть ця зміна, оскільки вже успішно впровадила таку цінову політику для своїх вагонів “Інтерсіті +” бізнес-класу.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики