Новини, Рухомий склад

Володимир Корнієнко: Витрати на утримання тепловоза в 3-4 рази вищі, ніж на електровоз

Керівник організації роботодавців «Галузеве об’єднання підприємств залізничного транспорту «Федерація залізничників України» Володимир Корнієнко переконаний, що електрифікацію потрібно обов’язково продовжувати. Про це він сказав в інтерв’ю медіацентру “Магістраль”.

“Електрифікація однозначно вигідна і окупиться, питання тільки у який термін. Це може бути сім—вісім років, і тому в цьому питанні вкрай необхідне плече держави”, – сказав він.

Окрім того, Володимир Корнієнко розповів, що інвестиції на залізничний транспорт мають розподіляти рівномірно.

“Розподіл витрат завжди був приблизно таким: 50 % — інфраструктура (включно із вокзалами), 28 % — локомотивна складова, 22 % — вагонна частка. Представлені цифри ще раз свідчать про те, що без покращення стану інфраструктури приватна тяга не дасть бажаного ефекту. І пропорційне підвищення тарифу має бути, як за послуги локомотивів, так і за користування інфраструктурою. На жаль, це не всі розуміють. Будь-який будинок не зводять без фундаменту, даху. Так само і залізничний транспорт — неможливий без колій або рухомого складу”, – зазначив він.

Читайте також: Електрифікація напрямку Долинська — Миколаїв — Колосівка підвищить дільничну швидкість руху вантажних поїздів на 20-25%.

[democracy id=”3″]

Дякуємо за відповідь!

Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також