Міжнародні новини, Новини

Wabtec поставить локомотив із тяговими акумуляторами до Австралії

Австралійська гірничодобувна компанія Roy Hill придбає у компанії Wabtec локомотив FLXdrive із живленням від акумуляторних батарей для водіння великовагових рудовозних поїздів у регіоні Пілбара (Західна Австралія). Про це пише Rail.insider із посиланням на zdmira.com.

Roy Hill отримає у 2023 році локомотив FLXdrive нової версії з накопичувачем енергії ємністю 7 МВт·год, що забезпечить тягу поїздів масою 35 тис. т і довжиною 2,7 км спільно з тепловозами ES44ACi сімейства Evolution. Наразі для водіння таких поїздів використовуються чотири тепловози. Заміна одного з них на локомотив FLXdrive дасть змогу рекуперувати енергію при гальмуванні поїзда та використовувати її для підзарядки тягових акумуляторів, знижуючи тим самим витрати дизельного пального. Застосування системи Trip Optimizer на основі штучного інтелекту забезпечить енергоефективний режим руху поїзда.

Локомотив FLXdrive буде адаптований для роботи в умовах екстремальної спеки в регіоні Пілбара, де температура навколишнього середовища може підніматися до +55 °С. Зокрема, передбачено обладнати локомотив спеціальною системою рідинного охолодження.

Зараз Wabtec спільно із залізницею Burlington Northern Santa Fe (BNSF) тестує на лінії довжиною 560 км в Каліфорнії (США) прототип локомотива FLXdrive з накопичувачем енергії ємністю 2,4 МВт·год.

Компанія Roy Hill експлуатує в регіоні Пілбара одноколійну лінію довжиною 344 км, якою з місць видобутку в Порт-Хедленд на Західному узбережжі Австралії перевозиться приблизно 60 млн т залізної руди на рік. Вона має у своєму розпорядженні парк із сучасних тепловозів сімейства Evolution споруди GE Transportation (нині — Wabtec).

Як повідомлялося раніше,

Читайте також