Швейцарська лізингова компанія Wascosa разом із австрійським виробником вагонів Boxmover представила друге покоління платформ FFS. Про це пише Rail.insider із посиланням на Rollingstock.
FFS (Flex Freight System) 2.0 — це 40-футова платформа, на яку можна поставити 20-футовий танк-контейнер, 40-футовий відкритий кузов для сипких вантажів, 20-футовий контейнер для сталевих рулонів тощо.
Передбачається, що нова технологія автоматизованого виробництва скоротить час зварювання платформи з 300 до 65–100 годин. Це у поєднанні з модульною конструкцією дасть змогу значно скоротити терміни постачання вагонів замовникам.
Прототип FFS 2.0 зараз перебуває на фінальній стадії сертифікації. Очікується, що її буде завершено найближчим часом, а перші поставки розпочнуться в середині 2024 року.
Зауважується, що Wascosa розвиває технологію змінних кузовів з 2009 року, зараз у кількох європейських країнах експлуатується понад 1 тис. вагонів FFS першого покоління.
Як повідомлялося раніше, італійська компанія Ferest Rail отримає 300 зерновозів від швейцарської компанії Wascosa.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики