Французький виробник рухомого складу Alstom та європейська компанія з лізингу рухомого складу Akiem підписали рамковий контракт на 100 мультисистемних локомотивів Traxx Universal (MS3). Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію виробника.
Загальна сума рамкової угоди становить 500 млн євро. Тверда частина замовлення містить 65 мультисистемних локомотивів Traxx Universal.
Виробник зауважує, що всі локомотиви будуть оснащені провідною системою сигналізації ATLAS, бортовим рішенням Alstom для Європейської системи керування поїздами (ETCS).
Мультисистемні локомотиви Traxx оптимізують енергоспоживання та можуть виконувати як вантажні, так і пасажирські перевезення зі швидкістю до 160 км/год. Вони забезпечать діяльність компанії у 12 європейських країнах: Німеччині, Австрії, Швейцарії, Франції, Італії, Бельгії, Нідерландах, Люксембургу, Угорщині, Польщі, Чехії та Словаччині. При цьому 55 локомотивів будуть сполучати Францію з іншими країнами Європи.
Частина з машин матиме функцію «останньої милі», що дасть змогу доправляти вантажі до портів, терміналів або промислових об’єктів без використання маневрового локомотива.
Остаточне складання планується провести на заводі Alstom у Касселі (Німеччина). Поставки локомотивів заплановані на 2025–2028 роки.
Як повідомлялося раніше, лізингова компанія Northrail придбає мультисистемні локомотиви від Alstom.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики