Новини, Новини бізнесу, Спецпроєкт : Колесо

АМКУ: Для перевірки монопольного становища ТОВ «Інтерпайп Україна» не вистачає відповідної заяви

Для того, щоб Антимонопольний комітет України визнав ТОВ «Інтерпайп Україна» монополістом на ринку суцільнокатаних залізничних коліс треба, щоб до АМКУ звернулися із відповідною заявою чи скаргою. Так в Антимонопольному комітеті України відповіли на відповідний запит Rail.insider.

“Відповідно до вимог статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» встановлено, що у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Комітет має повноваження, зокрема, розглядати заяви і справи про порушення законодавства про захист економічної конкуренції та проводити розслідування за цими заявами і справамиВодночас, протягом останніх п’яти років заяв, скарг від фізичних та юридичних осіб, звернень органів влади та подань правоохоронних органів про порушення законодавства про захист економічної конкуренції в діях ТОВ «Інтерпайп Україна» на ринку суцільнокатаних залізничних коліс до Комітету не надходило, а також Комітетом не проводилося дослідження зазначеного ринку” – йдеться в коментарі АМКУ.

В Антимонопольнму комітеті України також додали, що в них відсутня будь-яка  інформація щодо діяльності учасників ринку суцільнокатаних залізничних коліс та стану конкуренції на цьому ринку.

Відзначимо, що суцільнокатані колеса потрібні і Україні, але  єдиний завод у країні, який їх виробляє (КП “Інтерпайп”)  не забезпечує потреб ринку України повною мірою і  ставить у пріоритет свою присутність на ринку СНД і, зокрема, ринку суцільнокату в Росії. Наші журналісти спробували розібратися чому колесо в дефіциті і постійно дорожчає. Читайте про це в матеріалі: Без аргументів, або чому дорожчає українське колесо?

Нагадаємо, що Євразійська економічна комісія (ЄЕК) тимчасово зупинила дію антидемпінгових митних тарифів на українські сталеві суцільнокатані колеса в розмірі 34,22%.

Читайте також: В минулому році Інтерпайп наростив продажі на внутрішній ринок на 39%. Про це в інтерв’ю розповів директор з економіки та фінансів компанії “Інтерпайп” Денис Морозов. За його словами, у 2018-му зростання оновлення рухомого складу Укрзалізницею стало головним драйвером попиту на залізничну продукцію в Україні.

Читайте також