zerno
Відкрита аналітика, Новини

Частина зерновозів та цементовозів у серпні пішла під навантаження щебню

За підсумками серпня 2021 року 26,7% відправлень у цементовозах та 3,5% у зерновозах виконані для перевезень щебню, гранітного відсіву та піску. Про це повідомляють аналітики Rail.insider.

Із загальної кількості відправок зерновозів 60,1 тис., щебнем були навантажені 2,1 тис. хоперів, ще 68 вагонів перевозили пісок. При цьому більшість зерновозів, у яких транспортувалися будівельні матеріали, приватні – 1,27 тис. Подібні відправки у вагонах власності філії «Центр транспортної логістики» АТ «Укрзалізниця» за минулий місяць становили 0,82 тис.

Загалом кількість перевезень «нецільових вантажів» у зерновозах, з початком транспортування нового урожаю у серпні скоротилася вдвічі порівняно з липнем, та була суттєво меншою за червень і травень. Якщо порівнювати з минулим роком, то тоді будівельні вантажі у зерновозах практично не перевозилися.

Перевезення “інших вантажів” у зерновозах: всі вантажі, окрім зерна, продуктів помолу та жмихів, тис. навантажених вагонів на місяць

Варто відмітити, що крім щебню в зерновозах минулого місяця в порівняно незначних обсягах транспортували також добрива (0,5 тис. відправлень) та сіль (0,3 тис.).

Проте, значно інтенсивніше для транспортування щебню та гранітного відсіву у серпні поточного року використовувалися цементовози. Із 13 тис. навантажень у них, 3,5 тис. припали на «нецільові вантажі». Це – кожне четверте відправлення. При тому ці будматеріали перевозили виключно приватним рухомим складом. Спеціалізовані вагони Укрзалізниці задіяні не були.

Імовірно, що під перевезення будматеріалів використовувалися і мінераловози. Близько третини відправлень у них минулого місяця здійснено не за цільовою номенклатурою вантажів.

Тим часом перевезення щебню у піввагонах, що традиційно застосовуються для цього вантажу, у серпні скоротилося до 36 тис. відправлень з майже 39 тис. на місяць у червні–липні поточного року.

Як повідомлялося, перевезення у піввагонах скорочуються уже четвертий місяць поспіль.

В Україні з 2020 року втілюється в життя масштабна програма «Велике будівництво», яка передбачає, в першу чергу, оновлення мережі автомобільних доріг.

Читайте також