Міжнародні новини, Новини, Перевезення

Через напад РФ на Україну скоротилися вантажні перевезення між агресором та Китаєм

Відтоді, як РФ розпочала повномасштабне вторгнення на територію України, вантажоперевезення з Китаю до країни-агресора скоротилися. Про це пише Rail.insider із посиланням на  South China Morning Post.

Останні дані китайської митниці показали, що по всій країні вартість експорту до РФ впала на 7,7% у березні, або до 3,8 млрд доларів, що є найменшою вартістю поставок з травня 2020 року.

«Після конфлікту між Росією та Україною вантажні потяги Китай—Європа все ще працюють, але розібратися з поставками стає дедалі важче, — зазначив один із китайських аналітиків. — Вантажовідправники та експедитори скорочують чи призупиняють бронювання або переходять на морські шляхи між Китаєм та Європою, які розташовані далеко від зон військових дій, що потенційно посилює затримки вантажів і підвищує транспортні витрати».

Передусім це помітно за обсягом вантажопотоку між містом Шеньчжень та РФ. Адже китайське місто — «домівка» для відомих експортерів, таких як гігант телекомунікаційного обладнання Huawei Technologies Co і виробник дронів DJI, а також шлюз для багатьох дрібних виробників у регіоні дельти річки Чжуцзян, виробничому та експортному центрі країни.

Обсяги перевезень з Шеньчженю, за словами експедиторів, скоротилися майже на третину.

Генеральний менеджер Shenzhen Xinsheng Freight Forwarding Co (агентство, що допомагає експортерам знайти транспорт для перевезення вантажів) Джейсон Ву сказав, що вплив був майже миттєвим, оскільки багато російських клієнтів скасували або відклали свої замовлення. Тож обсяг замовлень компанії впав на 30% з початку війни.

Інший експедитор логістичної компанії в Шеньчжені розповів, що його бізнес впав на 20–30% щодо вантажів, які прямують до Росії. «Після війни інтерес до покупок у Китаї знизився», — сказав він.

Водночас китайські постачальники транспортних послуг сподіваються на зростання обсягів внаслідок того, що багато великих гравців логістичного ринку пішли з країни-агресора. Тож будуть змушені звертатися до компаній КНР.

Як повідомлялося раніше, Китай запустив новий маршрут до Німеччини в обхід РФ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також