Новини, Порти

Глобальні контейнерні лінії призупиняють співпрацю з РФ

Найбільші європейські магістральні оператори (MSC, Maersk Group, CMA CGM і Hapag-Lloyd), а також основні фідерні оператори Північної Європи призупиняють або значно скорочують потужності на балтійських сервісах до/з портів РФ. Про це пише Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».

Контейнерні перевізники призупиняють лінійні послуги до/з РФ.

MSC — найбільший перевізник у сегменті внутрішньоєвропейських операцій із часткою ринку 31,5% — удвічі скоротив місткість на сервісі Baltic Loop 7. Одне з двох суден, що працюють на лінії, з наступного тижня почне працювати на трансатлантичному трейді. Друге судно продовжить працювати з частотою раз на два тижні із заходами у Бремерхафен, Роттердам, Санкт-Петербург, Клайпеду.

Компанія CMA CGM (на другому місці за часткою ринку внутрішньоєвропейських перевезень серед магістральних операторів) призупинила роботу сервісу EMBX East Med — Black Sea Express, який заходив у порт Новоросійськ. Два судна, що працювали на сервісі, переведені на інші внутрішньосередземноморські маршрути оператора.

Maersk та його внутрішньоєвропейський оператор Sealand Europe & Med призупинили рейси на ключовому балтійському сервісі Роттердам—Санкт-Петербург. На шатлі працювали два спеціально замовлені для роботи в Північному і Балтійському морях контейнеровози льодового класу 1А місткістю 3596 TEU.

Maersk зараз вивантажує контейнери з вантажами, що потрапили під введені щодо РФ санкції, у данському порту Калуннборг. У зв’язку з цим до невеликого данського порту за 90 км на захід від Копенгагена минулого тижня прибуло найбільше судно, що коли-небудь заходило в порт, — Vaga Maersk.

Hapag-Lloyd скоротив флот на сервісі NBS, що зв’язує порти в Північному та Балтійському морях, з трьох суден до двох і скасував заходи до Санкт-Петербурга. Контейнеровоз Lisbon Express місткістю 2,4 тис. TEU почне працювати на трансатлантичному ринку.

Найбільший у Європі незалежний фідерний оператор Unifeeder призупинив роботу двох своїх балтійських сервісів, які заходили в порт Санкт-Петербург — щотижневого Loop B2, що зв’язував Роттердам і Санкт-Петербург, і сервісу, що зв’язував Санкт-Петербург із польськими Гданськом та Гдинею.

Найбільший у світі фідерний оператор X-Press Feeders цього тижня призупинив роботу свого сервісу BRX, який зв’язував Санкт-Петербург із найбільшими контейнерними хабами Північної Європи — Антверпеном і Роттердамом.

На початку березня ісландський перевізник Samskip видалив зі свого портфеля сервіс Роттердам—Гамбург—Санкт-Петербург.

Деякі оператори, зокрема корпорація COSCO, COSCO Shipping і OOCL, а також ізраїльський ZIM, не робили жодних заяв про зміни у структурі сервісів щодо російських портів, хоча їхні вебсайти не дають розкладу суден. Лінії оперують фідерними сервісами, що заходять до портів Санкт-Петербург, Новоросійськ і Владивосток.

Як повідомлялося раніше, Maersk повністю виходить із РФ.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також