Внаслідок запровадження трьох пасажирських потягів до Словаччини ускладнилася передача вантажів через перехід Чоп—Чієрна над Тісоу. Про це йшлося під час наради представників АТ «Укрзалізниця» та словацьких перевізників, пише Rail.insider.
Як розповів генеральний представник АТ ZSSK Cargo в Україні Йозеф Вірба, уже спостерігаються ускладнення передачі вантажів по переходу в обох напрямках. Так, станом на 28 березня фіксувалося накопичення вагонів колії 1435 мм по Чієрні над Тісоу. Він зауважив, що йдеться передусім про імпорт вантажів до України.
Основна причина складнощів — те, що годину до та годину після пасажирського поїзда по станції не виконують жодні операції з вантажними потягами.
Йозеф Вірба наголосив на необхідності зустрічі, де залізничники б обговорили варіанти поліпшення ситуації. Якщо ж вона не зміниться, доведеться запроваджувати конвенцію на перехід Чоп—Чієрна над Тісоу, чого «дуже не хочеться». У свою чергу, заступник директора департаменту комерційної роботи АТ «Укрзалізниця» Валерій Ткачов підтримав пропозицію. Він також додав, що схожа ситуація спостерігалася на українсько-польських переходах після розвитку пасажирського сполучення, проте згодом було знайдене оптимальне рішення.
Окрім того, під час наради акцентувалося на тому, що цього тижня заплановані колійні «вікна» по прикордонній станції Матевці. Вони триватимуть з 3 по 5 квітня з 8:00 до 14:00. Проте Йозеф Вірба запевнив, що колійні роботине вплинуть на рух вантажних потягів. АТ ZSSK Cargo планує, як і зараз, приймати шість поїздів на добу.
Як повідомлялося раніше, обсяг передачі руди до Словаччини скоротився на понад 50 вагонів у березні.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики