Новини, Перевезення, Укрзалізниця

ЦТЛ заборонила навантаження у власні піввагони, окрім довгострокових контрактів

З 8 серпня філія «Центр транспортної логістики» заборонила подачу під навантаження власних вагонів, окрім як за довгостроковими контрактами. Про це йдеться у телефонограмі, розісланій на всі регіональні філії, яка є у розпорядженні Rail.insider.

“У зв’язку зі зменшенням кількості робочого парку піввагонів Перевізника умовних груп «ЦТЛ-ПВ-нові», «ЦТЛ-ПВ» та, як наслідок, фактичною неможливістю забезпечення заявок користувачів послуг, відповідно до п. 5.2.2 «Умов надання послуг перевезення з узгодженими строками та обсягами у власних вагонах Перевізника за результатами електронних торгів (аукціону) (Додаток 1-9 до «Договору надання послуг з організації перевезення вантажів…»), що напряму загрожує виникненню фактичної (згідно умов договору) фінансової відповідальності Перевізника перед користувачами послуг, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ з 20 год 01 хв доби 08.08.2021 до відміни, — подача під навантаження піввагонів з ознакою ЦТЛ, окрім як для забезпечення заявок з надання послуги перевезення з узгодженими строками та обсягами за результатами електронних торгів («довгострокові контракти»)”, — йдеться у документі.

Зауважимо, що компаній, з якими укладено довгострокові контракти, — чотири. Це:

  • ТОВ «Метінвест-Шіппінг» (бенефіціар — Рінат Ахметов);
  • ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля» (Рінат Ахметов);
  • ТОВ «ІНТВАЙС» (Сергій Осокін);
  • ТОВ «НІКА ТРАНС ЛОГІСТИКА» (Дмитро Фірташ).

Читайте також