«На початковому етапі йтиметься про консультування. Якщо воно матиме успіх, можливо, йтиметься про те, щоб кілька наших менеджерів підтримали керівництво Укрзалізниці в процесі управління. Тобто управління Укрзалізницею буде здійснюватися, як і раніше, самими українцями, але буде підсилено нашими менеджерами», – зазначив Пофалла.
За його словами, залежно від того, наскільки успішним буде консалтинг, можуть бути запроваджені подальші кроки. Але чи дійде до цього, залежатиме від того, чи вдасться знайти точки дотику на стадії консультування, оскільки немає сенсу вести розмови про управління Укрзалізницею, якщо вже на початковому етапі співпраці сторони не досягнуть «спільних результатів».
Пофалла повідомив, що дорожньою картою співпраці має бути досягнення письмової домовленості, про яку саме форму консалтингових послуг ідеться.
За будь-яких умов, німецька сторона вважає, що починати роботу треба швидко, якщо цього хоче українська сторона.
Нагадаємо, 5 лютого підписано Меморандум про взаєморозуміння між АТ «Укрзалізниця», компанією Deutsche Bahn AG, компанією DB Engineering & Consulting GmbH щодо стратегічного співробітництва з розвитку АТ «Укрзалізниця».
З боку УЗ документ підписали в.о. голови компанії Желько Марчек, член правління УЗ Ремігіуш Пашкевич. З німецького боку – член правління з питань інфраструктури Deutsche Bahn Рональд Пофалла та генеральний директор DB Engineering & Consulting Ніко Варбанофф.
Опитування
[democracy id=”18″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











