Новини, Партнерський матеріал, Події

Діджиталізація та маркетинг — ключові теми Freight Forwarders WORKSHOP 2021

В Одесі відбувся щорічний Freight Forwarders WORKSHOP 2021, передає Rail.insider.

На цьому профільному заході майже 60 фахівців мали змогу висловити свої думки з приводу нагальних питань, пов’язаних із транспортно-експедиторським бізнесом у сучасних умовах.

Під час першого блоку учасники дискусії «Експедитор 2.0: діджиталізація сервісу» обговорили важливість підвищення ефективності та швидкості роботи експедитора за рахунок впровадження технологій.

Другий блок заходу був не менш цікавим. Доповіді експертів стосувалися теми «Маркетинг для просування компанії та розвитку ринку». Спікерами стали: Ірина Морозова (керівник відділу маркетингу Zammler Group), Вікторія Скидан (керівник відділу маркетингу InterTransLogistics) і Михайло Баган (CEO Innovation Kitchen).

Ключовою була думка про важливість якісного маркетингу. Спікери наголошували на тому, що маркетологу транспортно-експедиторської компанії необхідно застосовувати вдумливий підхід, глибоко занурюватись у напрям і його специфіку. Акцентували і на інноваціях у бізнесі.

Думки спікерів багато в чому перегукувались. А це свідчить про те, що топові фахівці мають єдине бачення розвитку логістичної сфери.

Читайте також