Портфель замовлень українського виробника вагонів та контейнерів ДМЗ «Карпати» сформований включно до березня 2023 року. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на ГМК.Центр.
«Продовжувати працювати – це один зі способів допомогти нашій країні. Функціонування економіки, збереження та забезпечення робочих місць, підтримка співробітників – запорука успіху на шляху до перемоги. Наразі всі наші напрями є активними, а саме: вагонобудування, ремонт вагонів та виробництво контейнерів. Портфель замовлень сформований включно до березня 2023 року», – повідомила голова маркетингового відділу ТОВ «ДМЗ «Карпати» Олександра Бадьор.
За її словами, попри складну ситуацію загалом, підприємство продовжує інвестувати у виробництво та розширювати асортимент продукції.
«Ми успішно спроєктували, випробували та впровадили в серійне виробництво три інноваційних моделі вантажних вагонів: піввагон 14-люковий, мод. 12-8520; піввагон глуходонний, мод. 12-8520-01, і хопер-цементовоз, мод. 19-8530. Сьогодні продовжуємо розробляти дві нові моделі фітингових платформ і контейнерів», – розповіла вона.
Олександра Бадьор додала, що завод «Карпати» після блокування чорноморських портів розпочав серійне виробництво контейнерів К-4556 та К-4556-01 для транспортування сипучих матеріалів на фітингових платформах, які відповідають габаритам для руху європейськими коліями.
Проте у підприємства є ряд труднощів щодо постачання металопрокату. Зокрема, не вистачає спецпрофілів для вагонобудування, які виготовляв завод «Азовсталь», та листового металопрокату заводу ММК ім. Ілліча.
«Через зупинення виробництва металургійних компаній «Азовсталь» та «Азовмаш» було припинено прокат зет-профіля для виготовлення хребтових балок. Тому виробництво нових вантажних вагонів в Україні повністю зупинилося. Щоб подолати цю проблему, ми розробили та підготували для приймання міжвідомчою комісією п’ять моделей вагонів, виготовлених зі зварною хребтовою балкою», – повідомила представниця підприємства.
Вона додала, що через зростання цін на металопродукцію також збільшилася вартість кінцевої продукції.
«До початку широкомасштабної війни матеріалів на нашому складі було на 3–6 місяців наперед. Це давало змогу тримати ціни, проте запаси не є вічними. Сьогодні ціни за тонну металопродукції зросли на 25–35%, відповідно, це вплинуло на підвищення ціни на кінцеву продукцію», – розповіла Олександра Бадьор.
Про нові види продукції ДМЗ «Карпати» можна дізнатися на сайті Rail.insider за посиланням.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики