ДП «Залізниця Молдови» закупить 1000 зерновозів за рахунок допомоги уряду Польщі. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на сайт компанії.
«Розпочато проєкт із закупівлі 1000 вагонів-зерновозів, які будуть поставлені до 2025 року. Нові вагони будуть профінансовані за рахунок кредиту допомоги від уряду Польщі у розмірі 65 млн євро», — розповів генеральний директор «Calea Ferată din Moldova» Олег Тофілат на прес-конференції за підсумками роботи у 2022 році.
Він також розповів про найбільші інвестиційні проєкти компанії в покращення інфраструктури.
Так, за словами керівника, у травні 2022 року відбувся запуск «найважливішого проєкту залізничної інфраструктури за часів незалежності – модернізації залізничної ділянки Тигіна–Басарабяска–Джурджулешти». Відстань – 233 км. Вартість проекту – 113 млн євро (ЄБРР, ЄІБ, Європейська комісія). Роботи виконує компанія з Казахстану.
В рамках ініціативи ЄС Solidarity Lanes (Шляхи солідарності) розроблений план екстреної реабілітації коридору Кейнарі – Кишинів – Унгень – Бельці – Велчинець. Загальна вартість становить приблизно 96 млн євро (20 млн – грант ЄС, 12 млн – ЄБРР) Роботи з відновлення залізниці мають розпочатися цього року та завершитися у 2024-му.
Крім того, Молдова підключена до транс’європейської транспортної мережі TEN-T, у зв’язку з чим Євросоюз виділить 20 млн євро на відновлення залізниці в країні.
Олег Тофілат також відмітив, що у серпні 2022 року введено в експлуатацію ділянку залізниці Басарабяска – Березино, що відкриває доступ до дунайського порту Ізмаїл в Україні.
До того ж, після 24-річної перерви 6 листопада 2022 року було відновлено рух у міжнародному сполученні Кишинів – Київ. Наразі цим потягом перевезено понад 7 тис. пасажирів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики