В Італії розпочалися випробування інноваційного безпілотного діагностичного комплексу для захисту залізниць від вандалів та крадіжок. Про це пише Rail.insider із посиланням на Railway Supply.
Випробування проводяться на дільниці Болонья—Сан-Донато, де розташовані об’єкти оператора RFI, який відповідає за залізничну мережу країни. Проєкт спрямований на підвищення рівня безпеки та ефективності залізничних перевезень.
Основна функція комплексу полягає у моніторингу технічного стану залізничної інфраструктури, а також у виявленні сторонніх осіб на коліях. Важливим аспектом є зниження ризиків, пов’язаних із вандалізмом та крадіжками на залізничних об’єктах. Комплекс планується експлуатувати в періоди, коли рух поїздів високошвидкісними лініями тимчасово припиняється, що мінімізує вплив на розклад пасажирських перевезень.
Комплекс може як працювати в автономному режимі роботи, так і дистанційно керуватися оператором. Це дає змогу адаптувати його до різних умов експлуатації. Вбудовані лідори, інфрачервоні та оптичні датчики забезпечують високу точність та надійність моніторингу.Максимальна швидкість пересування комплексу сягає 200 км/год.
Зауважується, що хоча виробник цього інноваційного комплексу залишається невідомим, наразі провідним постачальником діагностичої техніки для RFI є компанія Mermec, яка також базується в Італії.
Як повідомлялося раніше, в Італії можуть звільнити до 15 тис. залізничників.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики