Міжнародні новини, Новини

Із 20 травня мають розпочатися вантажні перевезення грузинською дільницею лінії Баку—Тбілісі—Карс

На грузинській дільниці залізничної лінії Баку—Тбілісі—Карс (БТК), яка вважається важливою частиною Середнього коридору, закінчено ремонтні роботи. Вантажні перевезення лінією мають розпочати із 20 травня. Про це пише Rail.insider із посиланням на Media.az

За словами голови ЗАТ «Азербайджанські залізниці» Ровшана Рустамова, завершено ремонтно-відновні роботи, роботи з реконструкції та розширення на 184-кілометровій дільниці залізничної лінії БТК, що проходить через Грузію. З 20 травня розпочнуться вантажоперевезення. Основна мета модернізації цієї залізничної лінії —підвищити конкурентоспроможність Середнього коридору та перетворити БТК на одну з основних вантажних артерій маршруту.

«Значення залізничної лінії БТК у прискоренні доставки вантажів, що перевозяться суходолом з Китаю та країн Центральної Азії до Європи з території Азербайджану, дуже велике. Після розширення річна пропускна спроможність БТК збільшилася з 1 до 5 млн т», — уточнив Ровшан Рустамов.

У межах робіт прокладено 61 км залізничної лінії, 98 км лінії контактної мережі, 172 км 10 кВ-ного дроту і 338 км волоконно-оптичного кабелю.

Посадовець розповів і про обсяги зростання транзитних перевезень вантажів.

«У 2019 році було перевезено 3,8 млн т транзитних вантажів, а в 2023 році цей показник сягнув 6,8 млн т. Порівняно з першими чотирма місяцями минулого року обсяг транзитних вантажів, перевезених у січні–квітні поточного року, збільшився на 14%. На 120—200% збільшилися обсяги таких вантажів, як азотні добрива, пшеничне борошно та труби із чорного металу. У першому кварталі поточного року ми перевезли на 10% більше транзитних вантажів коридором Схід–Захід, частиною якого є БТК», — пояснив очільник ЗАТ «Азербайджанські залізниці».

Окрім того, цього місяця планується створити спільне підприємство між Азербайджаном та Грузією. Вонопрацюватиме над питаннями ефективного управління операціями з БТК та залучення нових вантажів.

Як повідомлялося раніше, пропускну спроможність залізниці Баку—Тбілісі—Карс планують збільшити до 5 млн т.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також