Новини, Укрзалізниця

Із листопада болгарські акумулятори для Укрзалізниці здорожчали у доларах на 10%

Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» 9 серпня за результатами тендера в ЕТС «Прозорро» замовила у фірми «Науково-виробнича компанія «Укрпромвпровадження» акумуляторних батарей на 33,54 млн грн. Про це пише Rail.insider із посиланням на «Наші гроші».

Цьогоріч на умовах CPT поставлять 96 комплектів акумуляторної батареї виробництва болгарської Elhim-Iskra за ТУ У 27.2-43099315-001:2022, якими володіє харківський «Торговий дім Владар». Зокрема, 53 батареї 96V THC 450Ah (48ТН-450У2) купили по 411 тис. грн, або 11 тис. 249 доларів, а 43 батареї 64V THC 450Ah (32ТН-450У2) — по 273 тис. грн, або 7462 доларів.

Уже після повномасштабного вторгнення РФ, у листопаді 2022 року, Днiпропетровський тепловозоремонтний завод Укрзалізниці замовляв «Укрпромвпровадженню» такі батареї 96V THC 450Ah (48ТН-450У2) по 374 тис. грн, або 10 тис. 238 доларів. У доларах це на 10% дешевше за нинішню ціну. Виробниками тоді були та сама Elhim-Iskra, або харківський «Владармет».

«До вторгнення, у січні 2021 року, Вуглегірська ТЕС «Центренерго» придбала дві батареї 32ТН-450У2 виробництва «Владармету» по 189 тис. грн, або 6704 долари, що на 11% дешевше. Три роки тому, у червні 2020 року, регіональна філія «Львівська залізниця» замовляла такі батареї 48ТН-450У2 по 200 тис. грн, або 7502 долари, що в півтора раза дешевше, а батареї 32ТН-450У2 — по 149 тис. грн, або 5583 долари, що на третину дешевше. Виробником був «Владармет», — наголошується у дописі.

Нині «НВК «Укрпромвпровадження» отримала замовлення щодо батарей 48ТН-450У2 без конкуренції, бо на відкриті торги більше ніхто не прийшов. На торгах за іншим лотом щодо батарей 32ТН-450У2 конкурентом була «Виробнича компанія «Енергія» з нижчою на 4% ціною. Однак її пропозицію відхилили через неподання документів, які підтверджують проведення процедури постановки на виробництво. Фірма надала Акт засідання приймальної комісії з розгляду результатів експлуатаційних випробувань батарей Hawker ZeMa Perfect 470, яким було розширено установку батарей на тепловози 2ТЕ116 до 30 комплектів. Ще вона завантажила лист про подвоєння обсягів дослідної експлуатації батарей, за яким на регіональні філії було відвантажено 38 комплектів батарей на тепловози 2ТЕ116. Нині ж купують 53 комплекти батарей, що перевищує дозвіл на їх експлуатаційні випробування.

Як повідомлялося раніше, залізничне обладнання Дніпропетровського стрілочного заводу для УЗ здорожчало у доларах удвічі.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також