Команди Укрзалізниці, партнерів та провідних експертів продовжують відновлення онлайн-сервісів. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.
Наразі у безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв’язки між різними системами.
«Вдячні за тісну взаємодію Кібердепартаменту СБУ, Державному центру кіберзахисту, Урядовій команді реагування на комп’ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв’язку, ІТ-команді Київстар (яка вже проходила відновлення після масштабної атаки, і її досвід допомагає в цьому складному випадку), іншим українським і міжнародним фахівцям», — зауважується у дописі.
Команда Укрзалізниці та всі, хто активно залучився, роблять усе можливе, щоб відновити онлайн-продажі якнайшвидше. Водночас продовжують у посиленому режимі з розширеними графіками працювати каси на всіх вокзалах (наприклад, у Києві 24 березня було відкрито 18 кас замість звичних восьми), а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком.
Раніше в УЗ розповідали, як працювати вантажовідправникам в умовах технічного збою онлайн-сервісів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики