Кілійський суднобудівно-судноремонтний завод, що входить до ПрАТ «Українське Дунайське пароплавство», з початку року відремонтував 31 судно. Про це написав у Facebook очільник УДП Дмитро Москаленко, передає Rail.insider.
Посадовець наголосив на тому, що цьогорічна програма ремонту та відновлення флоту УДП — найбільша за останнє десятиріччя. «Через заводські потужності вже пройшла 31 одиниця флоту — буксири-штовхачі, самохідні суховантажні судна, баржі. За цей час проводилися всі види робіт — заводські, докові та міжрейсові», — уточнив він.
За словами Дмитра Москаленка, на початку програми пріоритет віддавався ремонту барж, адже не вистачало тоннажу для перевезення вантажів. Зараз пароплавство намагається ставити судна в ремонт комплексно — теплохід та баржі, з яких формується караван.
Значно зросла частка капітальних ремонтів, які передбачають заміну металу корпусу, капітальні ремонти двигунів, навісного обладнання.
«Спочатку завод у плануванні діяльності дотримувався балансу між якістю та швидкістю робіт, тепер основний пріоритет — якість. Флот має надовго отримати запас міцності. Саме тому за останні кілька місяців було виконано більше капітальних ремонтів, ніж за декілька останніх років. Розглядається можливість проводити еталонні ремонти барж заводського характеру. Передбачається, що разом із заміною проблемних ділянок металу корпусу буде здійснюватися повне його фарбування, що зробить корпус більш стійким до корозії», — пояснив Дмитро Москаленко.
Він зазначив, що заводські потужності тепер не простоюють жодного дня. Щойно зі сліпу сходить відремонтований буксир чи баржа, на їхнє місце піднімається нове судно.
Як повідомлялося раніше, Українське Дунайське пароплавство планує в середньостроковій перспективі збільшити кількість барж до 220–225 одиниць.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики













