Клієнти Укрзалізниці масово переходять на українську мову в інтернеті. Наступним кроком має стати повна дерусифікація залізниці. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу компанії.
За останні три місяці війни 99% клієнтів основною мовою в чатботі УЗ обирали саме українську. Натомість у січні, у перший місяць після запуску власного бота з продажу квитків у Viber та Telegram, українською за замовчуванням користувалися тільки 55% пасажирів, ще 43% послугувалися російською, 2% — англійською.
Наразі чатботи Укрзалізниці доступні двома мовами: українською та англійською. Також ще раніше компанія видалила російську версію власного сайту та порталу з продажу квитків.
Наступним кроком має стати повна дерусифікація залізниці. Зокрема, УЗ планує позбутися дублювання інформації російською мовою на квитках та позначок, які відповідно до міжнародних угод і документів наносилися російською мовою на рухомий склад.
«Якщо ви виявили російську мову на офіційних майданчиках Укрзалізниці, просимо надсилати відповідну інформацію на електронну пошту: service@uz.gov.ua. Також просимо повідомляти, якщо працівники Укрзалізниці під час обслуговування використовують російську мову. Дякуємо пасажирам за однозначну позицію», — наголосили у Укрзалізниці.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики