Новини, Новини бізнесу, Перевезення

«Лемтранс» продемонстрував візуалізацію нового контейнерного термінала

Пропускна спроможність нового інтермодального термінала на станції Мостиська ІІ поблизу польського кордону сягне 100 тис. TEU. Про це пише Rail.insider із посиланням на видання IntermodalNews.

Українські компанії «Лемтранс» та «Рейл Транс Інвестмент» будують новий інтермодальний термінал на станції Мостиська ІІ. Хаб споруджується на території колишньої нафтобази, розташованої поблизу залізничної станції Мостиська-2 (Львівська область) за кілька кілометрів від кордону України та Польщі. Загалом проєкт оцінюють у 15 млн доларів, усі роботи фінансуються компаніями за власні кошти.

Проєктна потужність термінала на початковому етапі становить 100 тис. TEU. Згодом «Лемтранс» збільшить його потужність до 200 тис. TEU.

Клієнти зможуть отримати такі послуги:

  • перевалювання різних типів вантажів у контейнерах із колії 1520 на 1435 мм і навпаки,
  • можливість обслуговування рефрижераторних контейнерів, наливних вантажів у танк-контейнерах,
  • пакування вантажів,
  • крите та відкрите зберігання вантажів,
  • митне оформлення тощо.

На новому терміналі передбачається обслуговувати «шатлові» поїзди між Україною та ЄС. Вони перевозитимуть вантажі, які раніше транспортувалися автомобілями. У такий спосіб українська компанія зробить свій внесок у скорочення викидів вуглекислого газу.

Завдяки наявності колій 1520 та 1435 мм термінал має всі шанси стати основним транспортним хабом не лише між Україною і Польщею, а й між Європою та Азією. Наразі тривають переговори між компанією «Лемтранс» та китайськими і європейськими партнерами. У фокусі — запуск регулярних потягів для перевезення транзитних вантажів із КНР до Європи та зворотно, а також для експорту українських товарів чи ввезення імпортної продукції з країн ЄС.

Окрім того, «Лемтранс» паралельно запускає будівництво контейнерних терміналів у Фастові та Вінниці. Для розвитку контейнерного термінала в Мостиськах компанія об’єднала зусилля з українським оператором контейнерних потягів N’UNIT. У межах партнерства передбачено приєднання проєкту «Контейнерний термінал Мостиська» (КТМ) до контейнерної мережі N’UNIT. При цьому термінал у Мостиськах буде точкою приймання та відправлення регулярних контейнерних потягів на інші термінали, а також до морських портів України і Європи.

 

Про терміни здачі об’єкта і запуску першого поїзда поки не повідомляється.

Читайте також