Новини, Рухомий склад

Локомотиви General Electric ефективно працюють на нових маршрутах

Нові локомотиви проходять експлуатацію на дільниці Ковель — Ізов Львівської залізниці. Це вже четверта регіональна філія Укрзалізниці, де тепловози GE залучені до перевезень. Про це розповів голова правління АТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов, передає прес-служба залізниці.

За словами керівника компанії, основне завдання випробувань було проаналізувати перспективу використання односекційного локомотива ТЕ33АC замість двосекційних, які нині обслуговують вантажний рух на цій дільниці.

«Тепловози General Electric показали пристойні результати на цій дільниці. Так, для пропуску 10 пар поїздів вказаною дільницею необхідно 3 тепловози GE проти 5 тепловозів серії 2ТЕ116. Крім того, за нашими підрахунками, експлуатація цих тепловозів на дільниці Ковель — Ізов — Ковель дозволить нам економити суму близько 35 млн грн на рік. За рахунок економії дизельного палива — 18,6 млн грн, економії витрат на технічне обслуговування — 9,8 млн грн», — зазначив Євген Кравцов.

Кравцов зазначив, що дільниця Ковель — Ізов є частиною стратегічного транспортного коридору, так званими воротами України до ЄС, через які перевозяться транзитні та експортні вантажі. Укрзалізниця вже готується до електрифікації цієї ділянки, але до завершення цих робіт і запуску поїздів на електротязі ще важливо організувати тут безперебійні перевезення та забезпечити максимальну ефективність.

«Тепловози General Electric можуть нам у цьому допомогти», — резюмував очільник компанії.

Нагадаємо, 23 лютого 2018 року було підписано пакет документів довгострокового партнерства з компанією General Electric для оновлення та модернізації парку тепловозів Укрзалізниці. Зокрема, підписано рамкову угоду між Укрзалізницею та GE щодо 15-річного партнерства оновлення та модернізації рухомого тягового складу. У рамках реалізації першого етапу рамкової угоди передбачено постачання 30 тепловозів ТE33АC. Усі локомотиви було поставлено в Україну до кінця лютого 2019 року.

Читайте також: На Київщині розробили гальмівну колодку для локомотивів General Electric

Зазначимо, що тепловози GE з березня цього року експлуатувалися в регіональних філіях «Придніпровська залізниця», «Донецька залізниця», «Одеська залізниця» та здійснювали перевезення в напрямку промислових підприємств та порту Маріуполя, портів чорноморського регіону. GE залучені в перевізному процесі на ділянці Запоріжжя — Комиш-Зоря — Волноваха та Долинська — Миколаїв.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також