Литовський вантажний перевізник LTG Cargo з 1 січня 2025 року розпочне поступовий перехід на приватний парк вантажних вагонів. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію компанії.
«Після початку війни в Україні LTG Cargo зняла свої вагони з руху через РФ та Білорусь, і цей другий крок від’єднується від системи спільного парку та переходить до європейської моделі роботи, де весь парк вагонів є приватним і не буде використовуватися залізничними адміністраціями інших країн», — пояснила очільниця LTG Cargo Егле Шіме.
Приватний парк LTG Cargo використовуватиметься двома способами: шляхом передачі вагонів у довгострокову оренду та надання вагонів для разових перевезень. На останні вагони буде виділено приблизно 10% наявного рухомого складу, вони входитимуть до так званого резервного парку.
«LTG Cargo» буде прагнути здійснювати якомога більше перевезень за допомогою довгострокових орендованих вагонів. Це дасть змогу замовникам забезпечити необхідну кількість вагонів незалежно від сезонності, а крім того, замовник зможе вибрати договір лізингу для тривалість, яка найкраще відповідає його потребам», — наголошується у дописі.
Передбачається, що LTG Cargo здійснить капітальний або плановий ремонт вагонів, що перебувають у довгостроковій оренді клієнтів, а також вагонів резервного парку, призначених для одноразових перевезень, забезпечуючи їх належний технічний стан.
Ці зміни стосуються лише парку вагонів, яким керує LTG Cargo. Вагони, якими користуються залізничні адміністрації інших країн, продовжуватимуть курсувати мережею залізниць Литви.
Зауважується, що парк вагонів спільного користування — це парк вагонів, що перебувають в управлінні адміністрації залізниці, правила користування якими визначаються міжнародною угодою GTT, укладеною між залізничними адміністраціями різних країн, що працюють на просторі залізничної колії 1520 мм.
Як повідомлялося раніше, LTG Cargo придбала 500 зерновозів в українських виробників.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











