Середньодобовий обсяг передачі вантажів через прикордонний перехід Мостиська ІІ—Медика (Польща) у липні зріс на 45,7 вагона, або на 24,5%, порівняно з червнем. Теперішній показник становить 232,4 одиниці на добу. Про це йшлося під час онлайн-наради представників АТ «Укрзалізниця» з польськими перевізниками 25 липня, пише Rail.insider.
Найсуттєвіше зріс обсяг передачі руди — на понад 11 вагонів на добу. Збільшення демонструвала ще низка номенклатур:
- мінбудматеріали — на 8,5 вагона на добу;
- нафтовантажі — на 7,8 вагона на добу;
- цемент — на 6,3 вагона на добу;
- вантажі у контейнерах — на 6,2 вагона на добу;
- добрива — на 4,9 вагона на добу;
- зерно — на 2,7 вагона на добу.
Незначно скоротилися перевезення металів (на 1,2 вагона на добу) та коксу (на 0,5 вагона на добу).
На інших українсько-польських прикордонних переходах спостерігається скорочення передачі вантажів у липні. Так, середньодобовий обсяг передачі через стик Рава-Руська—Верхрата скоротився на 2,1 вагона, до 30 одиниць.
Через перехід Ягодин—Дорогуськ щодоби в середньому прямує 193,3 вагона. Порівняно з червнем скорочення становить 14 одиниці на добу. Падіння передусім пов’язано зі скороченням обсягів перевезення зерна (на приблизно 11 вагонів на добу), вантажів у контейнерах (на майже п’ять вагонів на добу) та цементу (на 2,9 вагона на добу).
Та найзначніше падіння передачі вантажів фіксується на переході Ізов—Грубешув — на 96,2 вагона на добу (або 17,4%). Теперішній показник становить 458,3 вагона на добу. Суттєво скоротився обсяг передачі руди — на 41,1 вагона на добу. На другому місці у «сумному» переліку — передача вантажів у контейнерах (на 28,7 вагона на добу). Також зменшився обсяг передачі вугілля (на 10,8 вагона на добу), зерна (на 10,3 вагона на добу) та олії (на 9,6 вагона на добу).
Як повідомлялося раніше, за шість місяців через українсько-польські переходи передано понад 11 млн т вантажів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики