Новини, Рухомий склад

МІУ планує запровадити трирічне держзамовлення для оновлення рухомого складу

Для оновлення парку вагонів та локомотивів планується запровадити трирічне держзамовлення. Про це написав міністр інфраструктури Олександр Кубраков на своїй сторінці у Facebook, передає Rail.insider.

Учора міністр разом з очільником Укрзалізниці Олександром Камишіним відвідали Крюківський вагонобудівний завод і перевірили виконання контракту на постачання 100 нових пасажирських вагонів.

«Крюківський вагонобудівний завод — один із гігантів галузі, який було успішно приватизовано та збережено всупереч усім викликам. Таке виробництво здатне жити і розвиватися тільки за умов сталого попиту і хоча б середньострокового планування. Ми взяли на себе зобов’язання запустити щонайменше трирічне планування державного замовлення для оновлення парку вагонів та локомотивів», — наголосив Олександр Кубраков.

Він також анонсував запровадження капсульних вагонів: «Ми маємо шанс бути серед перших, хто випробує цей формат, у рази комфортніший  за плацкарт чи класичне купе».

Крім того, міністр інфраструктури підкреслив: «Разом із тим ми змінюємо правила гри на ринку і спонукаємо попит з боку бізнесу. Минулого тижня міністерство отримало повноваження, які дадуть змогу країні позбутися металобрухту на залізниці та запустити новий виробничий цикл тисяч вантажних вагонів».

«На прикладі урядових рішень щодо прямих закупівель електроенергії УЗ та піднятих тарифів для вантажних перевезень наша команда показала, що може діяти швидко та ефективно. Маючи підтримку усіх гілок влади, Офіса Президента, міжнародних партнерів, ми маємо врятувати залізницю від катастрофи і нарешті забезпечити країну сучасною залізницею», — заявив глава МІУ.

Як повідомлялося раніше, КМУ доручив Мінінфраструктури визначити строк подовження експлуатації вантажних вагонів.

Фото — КВБЗ

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати

 

Читайте також