За даними Rail.insider зі «Статистика та аналітика. Розширена версія», інвентарний парк тягового рухомого складу Укрзалізниці на 01.10.2019 складається з 1628 магістральних електровозів, 680 магістральних тепловозів і 1258 маневрових тепловозів.
Зазначимо, що загалом по УЗ електровози простояли 49,9% загальних локомотивогодин. 45,3% часу були в дорозі і 4,8% від загальних локомотивогодин виконували маневрову роботу.
Водночас тепловози Перевізника простояли майже в півтора раза менше – 32,8% загальних локомотивогодин. Майже половина їхніх робочих годин була зайнята маневровими роботами й трохи більше 18% локомотивогодин тепловози були в дорозі.
Докладна інформація щодо локомотивного парку представлена у зведеному щомісячному звіті “Статистика та аналітика. Розширена версія”.
Зазначимо, що найближчим часом значна частина тягового рухомого складу відпрацює подовжений термін експлуатації і буде списана через загрозу руйнування, викликаного “втомою” металу. Інакше кажучи, якщо не оновлювати парк локомотивів, згодом УЗ перейде критичну межу безпечної експлуатації тягового складу. Інформація щодо середнього зносу локомотивів та середнього віку рухомого складу також міститься в «Статистика та аналітика. Розширена версія».
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики