Інфраструктура, Новини

На дільниці Прибузька—Жовтнева можуть прокласти другу колію

Через підвищення вантажопотоку до портів Миколаївського регіону залізничники та портовики мають намір розробити техніко-економічне обґрунтування реконструкції станції Жовтнева. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу ДП «Адміністрація морських портів України».

В адміністрації спеціалізованого морського порту Ольвія відбувся круглий стіл «Розвиток залізничної інфраструктури Корабельного району м. Миколаєва» за участі представників органів державної влади і місцевого самоврядування, Укрзалізниці та підприємств морегосподарського комплексу Корабельного району.

«За останні роки порти Миколаївського регіону демонструють стрімке та потужне зростання вантажопереробки. За результатами 2020 року, в Корабельному районі Миколаєва стивідорні компанії перевантажили майже 18 млн т вантажів (55—60% із них — залізничним транспортом). За прогнозами аналітиків, на період до 2030 року вантажообіг може зрости до 30 млн т на рік. Увесь обсяг залізничних вантажних перевезень до цих підприємств проходить через одну неелектрифіковану колію перегону від станції Прибузька до станції Жовтнева, що, зокрема, зупиняє весь потік автомобільного транспорту через проспект Богоявленський. Отже, виникає необхідність у добудові другої залізничної колії».

Представники морегосподарського комплексу запропонували декілька можливих шляхів вирішення ситуації:

  • будівництво додаткової колії на дільниці перегону вагонів від станції Прибузька до станції Жовтнева,
  • спорудження об’їзної залізничної колії в напрямку Корабельного району міста за межами житлових масивів від станції Миколаїв-Сортувальний, від дільниці сортування вагонів, до станції Жовтнева,
  • електрифікація під’їзних залізничних колій до міста Миколаїв,
  • проєктування та реалізація дворівневої транспортної розв’язки на перетині залізничного перегону Прибузька—Жовтнева з проспектом Богоявленський,
  • відновлення та добудова усіх колій на станції Прибузька тощо.

За результатами засідання прийнято рішення щодо розробки техніко-економічного обґрунтування реконструкції станції Жовтнева, що міститиме будівництво другої паралельної колії перегону з переведенням на електрифікацію, що значно покращить екологічний стан навколишнього середовища та підвищить пропускну спроможність станції.

Як повідомлялося раніше, у Миколаєві мають намір збудувати залізничну станцію.

Читайте також