Новини, Перевезення

На Дніпрі розпочалося експериментальне шлюзування

У п’ятницю, 17 вересня, відбулося перше шлюзування баржо-буксирних караванів (дві баржі та один буксир) на Дніпровському каскаді. Планується здійснити серію таких шлюзувань для покращення річкової логістики. Про це пише Rail.insider із посиланням на пресслужбу Міністерства інфраструктури України.

Уперше в історії прошлюзований караван довжиною 235 м і шириною 17 м, при цьому робочий розмір шлюзової камери становить 260 м, а ширина — 18 м.

Це дає змогу заощадити до 8 годин під час одного проходження. За орієнтовними розрахунками, зекономлений час допоможе судновласнику зробити до 10 рейсів щороку та додатково перевозити до 100 тис. т за навігацію. У планах — продовження тестувань до кінця навігації 2021 року.

«Завдяки підтримці парламентарів та Уряду додаткові 86,2 млн грн були спрямовані на модернізацію шлюзів. Наступного року в проєкті бюджету йдеться про фінансування на суму до 600 млн грн. Упродовж тривалого часу бізнес ініціював пришвидшення процесу шлюзування. Сьогодні нарешті розпочались експерименти з одночасним проходженням декількох плавзасобів на Каховському шлюзі. Це черговий крок до розвитку водної логістики, яка має стати зручною альтернативою автомобільним та залізничним перевезенням», — розповів міністр інфраструктури України Олександр Кубраков.

У межах тестування збирається інформація для проведення аналізу і внесення необхідних змін у Правила шлюзування. Йдеться, зокрема, про відеореєстрацію та фіксацію всіх факторів, що можуть впливати на безпеку шлюзування баржо-буксирних караванів різних типів на кожному конкретному шлюзі.

Двобаржеве шлюзування є ще одним кроком для відновлення річкового транспорту в країні. Наразі команда Міністерства фіналізує роботу над підзаконними актами відповідно до прийнятого Закону України «Про внутрішній водний транспорт».

Як повідомлялося раніше, вантажоперевезення Дніпром за 7 місяців зросли на 39%.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також