У Полтаві 23 серпня відбулася виставка-конкурс тягового рухомого складу, яку підготували виробничі підрозділи локомотивного господарства регіональної філії «Південна залізниця» АТ «Укрзалізниця». Про це пише Rail.insiderіз посиланням на інформацію регіональної філії.
Залізничники представили шість локомотивів, що були оновлені різними видами ремонту та модернізовані за сучасними технологіями.
Фахівці електровозного депо Харків-Головне модернізували електровоз ЧС-7 № 185 відеореєстраторами у кабінах керування, мультифункційним блоком контролю роботи приладів з функціями (інформування локомотивної бригади про спрацювання захисних апаратів електричних ланцюгів електровоза, з можливістю оперативного пошуку та усунення несправностей, контролем за температурним режимом повітря в кабінах керування, за робочою температурою компресорів, задимлення релейних шаф електровоза), системою кондиціювання повітря в кабінах керування, сучасним світлодіодним освітленням, гребенезмащувачами ГС-3, індивідуальним модулем машиніста БЛИК, холодильником.
Працівники локомотивного депо Харків-Сортувальний представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3е № 6833, в якому виконали ремонт кабіни машиніста зі встановленням нових крісел машиніста та помічника, модернізували кабіну системою охолодження, встановили відеонагляд з фіксацією, датчик рівня охолоджуючої рідини.
Фахівці локомотивного депо Кременчук представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3 № 1616, в якому виконали ремонт кабіни машиніста зі встановленням нових крісел машиніста і помічника та нових дзеркал огляду заднього виду, модернізували кабіну машиніста системою охолодження. Також тепловоз обладнаний світлодіодним освітленням, що сприяє значній економії електроенергії; встановлено нову акумуляторну батарею, нову радіостанцію «Оріон РВ-4», електронний регулятор напруги, для зручності машиністу та помічнику у кабіні встановили холодильник і мікрохвильову піч.
Працівники локомотивного депо Основа модернізували системою охолодження дизелів тепловозів серії ТЕП-70 № 077, замінивши аксіально-поршневі мотор-насоси на електричні мотор-вентилятори МВ-11 із живленням від головного генератора. За п’ять років ця система охолодження зарекомендувала себе більш надійною та ефективною порівняно зі стандартною гідростатистичною системою.
Фахівці локомотивного депо Смородине представили на виставці тепловоз ЧМЕ-3т № 6617, який оперативно відновили після пошкоджень внаслідок воєнних дій. Тепер у кабіні машиніста встановлені нові крісла, система охолодження. Також тепловоз обладнали системою гребенезмащування колісних пар, датчиками пожежної сигналізації, блоком контролю самовільного руху поїзда Л-168, автомобільними пневмоприводами склоочисників кабіни машиніста типу СЛ-440Д.
Після завершення огляду технічного стану та зовнішнього вигляду рухомого складу були визначені переможці. За результатами виставки-конкурсу перше місце посіло електровозне депо Харків-Головне, друге дісталося локомотивному депо Харків-Сортувальний, а третє здобуло локомотивне депо Кременчук.
Як повідомлялося раніше, у депо Козятин провели виставку локомотивівя
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики











