На станціях Одеської та Південної залізниць накопичилося станом на 16 грудня 1 958 завантажених залізорудними окатишами власних вагонів ПрАТ «Полтавський ГЗК» призначенням ст. Чорноморська і Берегова. Про це повідомляє uaprom.info.
Із загальної кількості 1 482 вагони, з яких 689 «кинутих», знаходяться на Південній залізниці. На Одеській залізниці знаходиться 159 «кинутих» вагонів.
При цьому ТОВ «ТІС-Руда» і МТП «Південний» щодня передають заявку на прийом поїздів. Підприємство звертає увагу, що вагони з залізорудною сировиною розставлені в протилежний від Одеської залізниці бік, 530 вагонів стоять на станціях Полтавської та Сумської дирекцій «Укрзалізниці». Це призводить до збільшення пробігу власного вагона на 40%, а покинуті поїзди піддаються розукомплектуванню.
«Нам незрозуміла позиція Укрзалізниці щодо дозволу на російський транзит, коли вітчизняний виробник несе прямі збитки з вини перевізника», – зазначив заступник голови правління «Полтавського ГЗК» Дмитро Спатарь.
Підприємство направило листа голові АТ «Укрзалізниця» Євгену Кравцову з проханням розібратися в ситуації і вжити термінових заходів для надання маршрутів під розвантаження на ТОВ «ТІС-Руда» і МТП «Південний» відповідно до їх заявок.
Нагадаємо, на Укрзалізниці в листопаді накопичилось понад 250 покинутих поїздів.
[democracy id=”4″]
Дякуємо за відповідь!
Для визначення об’єктивного загального зрізу настроїв на ринку залізничних вантажоперевезень пройдіть опитування повністю! Результати допоможуть нам окреслити проблемні точки й взаємовигідні шляхи вирішення загальних проблем та будуть представлені на загальний розсуд без редакційної цензури.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики