Міжнародні новини, Новини

Навантаження на мережі РЖД у 2022 році скоротилося на 3,8%

Навантаження на мережі головного перевізника країни-агресорки АТ «РЖД», за оперативними даними, у 2022 році скоротилося на 3,8% порівняно з результатами 2021-го. У вазі це близько 85 млн т. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».

Навантаження російської залізничної компанії у 2022 році склало 1 млрд 234 млн т. Це менше, як 2021 року, та й загалом є найгіршим результатом за останні 6 років.

Найбільше падіння показали навантаження:

  • лісових вантажів – 31,4 млн. т (-24,8% до 2021 року);
  • брухту чорних металів – 12,9 млн т (-21,5%);
  • коксу – 10,1 млн т (-15,7%);
  • промислової сировини та формувальних матеріалів – 31 млн т (-13,1%);
  • руди кольорової та сірчаної сировини – 18 млн т (-8,7%).

Суттєво скоротилося навантаження основних вантажів РЖД:

  • кам’яного вугілля – 354,4 млн т (-4,6%);
  • нафти та нафтопродуктів – 216 млн т (-0,7%);
  • руди залізної та марганцевої – 115,2 млн т (-4%);
  • чорних металів – 66,3 млн. т (-4,3%);
  • хімічних та мінеральних добрив – 60,5 млн т (-6,9%);
  • цементу – 24,9 млн т (-6%);
  • зерна – 23,9 млн т (-4,8%).

Єдиний вид масових вантажів, що продемонстрував позитивну динаміку, – будівельні (133,9 млн. т, +5,7%).

При цьому вантажооборот у 2022 році становив 2636,1 млрд тарифних т-км (-0,1%).

Навантаження РЖД почало скорочуватися після початку масштабної агресії РФ проти України наприкінці лютого 2022 року. Згодом падіння прискорилося і за підсумками грудня становило уже -5,3%.

Експерти прогнозували РЖД найгірший результат за останні 15 років за темпами скорочення навантаження.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

Отримати