Навантаження на мережі головного перевізника країни-агресорки АТ «РЖД», за оперативними даними, у 2022 році скоротилося на 3,8% порівняно з результатами 2021-го. У вазі це близько 85 млн т. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на «РЖД-Партнер».
Навантаження російської залізничної компанії у 2022 році склало 1 млрд 234 млн т. Це менше, як 2021 року, та й загалом є найгіршим результатом за останні 6 років.
Найбільше падіння показали навантаження:
- лісових вантажів – 31,4 млн. т (-24,8% до 2021 року);
- брухту чорних металів – 12,9 млн т (-21,5%);
- коксу – 10,1 млн т (-15,7%);
- промислової сировини та формувальних матеріалів – 31 млн т (-13,1%);
- руди кольорової та сірчаної сировини – 18 млн т (-8,7%).
Суттєво скоротилося навантаження основних вантажів РЖД:
- кам’яного вугілля – 354,4 млн т (-4,6%);
- нафти та нафтопродуктів – 216 млн т (-0,7%);
- руди залізної та марганцевої – 115,2 млн т (-4%);
- чорних металів – 66,3 млн. т (-4,3%);
- хімічних та мінеральних добрив – 60,5 млн т (-6,9%);
- цементу – 24,9 млн т (-6%);
- зерна – 23,9 млн т (-4,8%).
Єдиний вид масових вантажів, що продемонстрував позитивну динаміку, – будівельні (133,9 млн. т, +5,7%).
При цьому вантажооборот у 2022 році становив 2636,1 млрд тарифних т-км (-0,1%).
Навантаження РЖД почало скорочуватися після початку масштабної агресії РФ проти України наприкінці лютого 2022 року. Згодом падіння прискорилося і за підсумками грудня становило уже -5,3%.
Експерти прогнозували РЖД найгірший результат за останні 15 років за темпами скорочення навантаження.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики