Новини, Тарифи

Перевозити харчову олію Укрзалізницею стане на 20% дорожче

Про новий порядок перевезень рослинних олій Укрзалізниця повідомила всі свої регіональні філії в листі, надісланому 24 червня. Копія листа є  у журналістів видання Mind.

Згідно з документом, возити харчову олію можна буде тільки спеціалізованими цистернами. Тим же перевізникам, хто таких вагонів не має, возити масло не заборонять, але за перевезення доведеться платити на 20% більше.

«По суті – це підвищення тарифів. Але для такого підвищення УЗ не потрібно проходити узгодження в Мінінфраструктури та Кабінеті міністрів. Це внутрішнє розпорядження керівництва залізниці, у якому прописуються нові вимоги до перевезень у цистернах. Зокрема, цистерни мають отримати спеціалізацію «харчового вагона». Якщо цього не зробити, то за перевезення в цистернах потрібно буде платити на 20% більше, ніж зараз. В УЗ тепер кажуть, що обслуговування перевезень у неспеціалізованих цистернах залізниці обходиться дорожче, ніж у спеціалізованих, харчових, тому що для таких перевезень потрібно створювати особливі умови», – каже Андрій Кирикович, генеральний директор логістичної компанії «Амадеус Марин», яка займається транспортуванням олій.

За словами Кириковича, приведення вагонів у відповідність до висунутих вимог коштуватиме серйозних фінансових витрат, але по суті нічого в самому вагоні або процесі перевезення не змінить

«Всі вагони – майже 6000 вагонів – мають привести у відповідність до 20 липня, тобто менше, ніж за місяць. Але справа не тільки в термінах. Рішення про переведення вагона в ту чи іншу спеціалізацію приймає Рада із залізничного транспорту держав – учасниць Співдружності, яка засідає за своїм регламентом. Перше засідання вже було, друге – у серпні. Отже, ми за будь-яких варіантів не встигаємо отримати необхідну спеціалізацію своїх вагонів у зазначені УЗ терміни» – зазначив він.

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також