Триває відновлення усіх систем Укрзалізниці після масштабної таргетованої кібератаки. Про це пише Rail.insider із посиланням на інформацію товариства.
Онлайн-системи Укрзалізниці зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем триває другу добу поспіль. Фахівці Укрзалізниці тісно співпрацюють з кібердепартаментом Служби безпеки України.
«Ключове ворогові не вдалося: рух поїздів стабільний, вони курсують чітко без затримок та всі операційні процеси руху відлагоджено у резервному форматі. Залізниця продовжує рух попри фізичні атаки по інфраструктурі, не спинити її і найпідлішими кібератаками», — наголосили в Укрзалізниці.
Оскільки й раніше товариство ставало обʼєктом кібератак ворога, у компанії впроваджені протоколи резервування. Остання атака була дуже системна, нетривіальна та багаторівнева, тому перед повним відновленням із «бекапів» фахівці УЗ, багатьох залучених партнерів та кібердепартаменту СБУ мають ретельно відтестувати сервіси на можливі вразливості.
Наразі онлайн-продажі квитків лишаються недоступними і впродовж цього дня здійснюватимуться в офлайн-режимі.
Так, квитки продаються через каси. Додано персонал і розширено графіки роботи. Окрім того, на 24 і 25 березня дозволено продаж міжнародних квитків у касах.
«У крайньому випадку, якщо ви не встигаєте придбати квиток через касу — прямуйте безпосередньо до потяга. Наші поїзні бригади поінформовані, як оформляти ваш проїзд на місці (вибачаємось заздалегідь, можуть не бути наявні місця всіх класів, але прагнемо довезти всіх)», — зауважили в УЗ.
Також у товаристві закликали не «штурмувати» каси тих, хто планує подорож пізніше, ніж ранкові рейси 25 березня. Адже каси працюють із пріоритетом на обслуговування пасажирів із відправкою сьогодні–завтра.
Розповіли в УЗ і про те, як повернути квиток.
«Усім, хто хоче повернути свій квиток на поїзд відправкою 24 березня, можна зробити це онлайн. Достатньо принаймні за годину до відправки вашого рейсу надіслати нам на пошту services.uz.gov.ua@gmail.com скан-копію або чітке фото вашого квитка та контактний номер телефону. Ми обробимо заявку про повернення протягом трьох діб з моменту відновлення роботи систем», — додали у компанії.
Раніше в УЗ розповіли, як працювати вантажовідправникам в умовах технічного збою онлайн-сервісів.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики