Новини, Рухомий склад

Скандал між Укрзалізницею та КВБЗ: Залізничники відреагували на судовий позов проти компанії

Укрзалізниця відреагувала на судовий позов проти компанії. На сайті перевізника йдеться, що про те, що кількість вагонів які має купити УЗ  визначає річний фінансовий план компанії, а не Крюківський вагонобудівний завод.

“Так, цього року перевізник планує придбати 20 пасажирських вагонів. Зокрема, 10 — як передбачає фінплан та ще 10 після його коригування Кабінетом Міністрів України” – йдеться в заяві.

Нагадаємо, що вчора з’явилася заява на сайті КВБЗ в якій йшлося про те, що Крюківський вагонобудівний завод  через суд буде стягувати гроші з Укрзалізниці за вагони

“Терпець, як то кажуть, увірвався, бо залізниця не тільки не розрахувалася за 11 пасажирських вагонів, які отримала від вагонобудівників у грудні 2018-ого та січні 2019 року та не сплатила авансові платежі, але взагалі не з’являється для приймання наступних готових вагонів згідно з укладеними договорами на поставку двох вагонів міжнародного класу габариту RIC, 20 купейних спальних вагонів типу СВ та 21 купейного спального вагона” – йшлося в заяві.

В Укрзалізниці, в свою чергу, заявляють, що із запланованими інвестиціями в пасажирський сектор на 2019 рік та кількістю вагонів, які планується придбати, ще у березні був ознайомлений топ-менеджмент Крюківського вагонобудівного заводу. Так, оскільки фінансовий план Укрзалізниці був затверджений уже після підписання договору на постачання 54 пасажирських вагонів з КВБЗ, то перевізник відкоригував період постачання. Зокрема, Укрзалізниця запропонувала заводу поставити більшу частину рухомого складу у 2020 році, відповідно до фінансових можливостей компанії.

Залізничники пояснюють, що коригування необхідної кількісті рухомого складу для постачання за контрактом передбачено і в самих договорах, і таке право надає компанії постанова Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2012 р. № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку».

“Укрзалізниця вже внесла заводу авансовий платіж за 5 пасажирських вагонів, з яких поставлено 3. Щодо 2 вагонів класу РІЦ, то Укрзалізниця очікує від заводу-виробника надання ним повного пакету документів, який би підтвердив відповідність цих вагонів вимогам курсування в міждержавному сполученні, де ширина колії 1435 мм. Зокрема, Укрзалізниця вже зверталась до колег з Угорщини, Польщі та Австрії, але ці залізниці не підтвердили наявність дозвільних документів для курсування вагонів РІЦ на своїй території.

“Закликаємо Крюківський вагонобудівний завод не маніпулювати фактами, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва КВБЗ. Зокрема, це стосується систем кондиціонування, які працюють не на 100% своєї потужності, та руйнування інфраструктури залізниці. Факти про це вже були направлені на Крюківський вагонобудівний завод” – резюмуються в повідомленні УЗ.

 

 

Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики

 

Читайте також