Укрзалізниця відреагувала на судовий позов проти компанії. На сайті перевізника йдеться, що про те, що кількість вагонів які має купити УЗ визначає річний фінансовий план компанії, а не Крюківський вагонобудівний завод.
“Так, цього року перевізник планує придбати 20 пасажирських вагонів. Зокрема, 10 — як передбачає фінплан та ще 10 після його коригування Кабінетом Міністрів України” – йдеться в заяві.
Нагадаємо, що вчора з’явилася заява на сайті КВБЗ в якій йшлося про те, що Крюківський вагонобудівний завод через суд буде стягувати гроші з Укрзалізниці за вагони
“Терпець, як то кажуть, увірвався, бо залізниця не тільки не розрахувалася за 11 пасажирських вагонів, які отримала від вагонобудівників у грудні 2018-ого та січні 2019 року та не сплатила авансові платежі, але взагалі не з’являється для приймання наступних готових вагонів згідно з укладеними договорами на поставку двох вагонів міжнародного класу габариту RIC, 20 купейних спальних вагонів типу СВ та 21 купейного спального вагона” – йшлося в заяві.
В Укрзалізниці, в свою чергу, заявляють, що із запланованими інвестиціями в пасажирський сектор на 2019 рік та кількістю вагонів, які планується придбати, ще у березні був ознайомлений топ-менеджмент Крюківського вагонобудівного заводу. Так, оскільки фінансовий план Укрзалізниці був затверджений уже після підписання договору на постачання 54 пасажирських вагонів з КВБЗ, то перевізник відкоригував період постачання. Зокрема, Укрзалізниця запропонувала заводу поставити більшу частину рухомого складу у 2020 році, відповідно до фінансових можливостей компанії.
Залізничники пояснюють, що коригування необхідної кількісті рухомого складу для постачання за контрактом передбачено і в самих договорах, і таке право надає компанії постанова Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2012 р. № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку».
“Укрзалізниця вже внесла заводу авансовий платіж за 5 пасажирських вагонів, з яких поставлено 3. Щодо 2 вагонів класу РІЦ, то Укрзалізниця очікує від заводу-виробника надання ним повного пакету документів, який би підтвердив відповідність цих вагонів вимогам курсування в міждержавному сполученні, де ширина колії 1435 мм. Зокрема, Укрзалізниця вже зверталась до колег з Угорщини, Польщі та Австрії, але ці залізниці не підтвердили наявність дозвільних документів для курсування вагонів РІЦ на своїй території.
“Закликаємо Крюківський вагонобудівний завод не маніпулювати фактами, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва КВБЗ. Зокрема, це стосується систем кондиціонування, які працюють не на 100% своєї потужності, та руйнування інфраструктури залізниці. Факти про це вже були направлені на Крюківський вагонобудівний завод” – резюмуються в повідомленні УЗ.
Отримайте тестовий доступ до статистики та аналітики